Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

13 lük kız Etiketi


13 lük kız 13_luk_kiz
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annemle Pencerede
merhaba hikaye severler her şey bu hikayeleri okumakla başlamıyormu neysekı hemen konuya gırıcem bu aklımda hiç olmayan o anda gerçekleşen bir olaydı
12524
seks hikayeleri
AFET YEĞENİM
 merhaba ben adana da yaşayan 21 yaşında am manyağı biriyim benim 19 yaşında sex tanrıçası bir yeğenim var adı seçil ablamın kızı olan bu yeğenim
3497
seks hikayeleri
Amcamin Kucuk Kiziinin Meraki
Amcamın Küçük Kızıının Merakı. Merhaba ben bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve size yaşadığım bir olayı anlatcam Ben 18 yaşlarında sexin en ü
34532
seks hikayeleri
Çok Harikaydı
Selam hikaye okuyucular size batmandan yazıyorum.ben ekim.21 yaşındayım. Sexi acayib derecede seviyorum.az evvel yaşadığım sex maceramı size yazmak is
1218
seks hikayeleri
Canim Yengem Sex Kolem
Canım Yengem Sex Kölem İki gün önce amcamlar bize misafirliğe geldi 2-3 kalacaklarını söylediler.Gece yemek hazırlıkları yaparken bende yardım ediyor
3825
seks hikayeleri
aletimi karısına kendi soktu
Merhaba ismim ferdi 38 yaşında fizyonomik olarak fena görünmeyen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Ba
6828
seks hikayeleri
Yengem Ve Komşusu
Herkese merhaba arkadaşlar başımdan gecen bir sırrımı sizlerle paylaşmak istedim.bundan 3 yıl öncesiydi askerden yeni gelmiştim.Ankarada arkadaşlarla
4257
seks hikayeleri
onbeş yıl hasret ayşe hanım
ben 47 yaşında serbest ticaretle uğraşıyotum küçüklüğümden beri oldum olası eşinden ayrılmış veya ölmüş kendimden 10-15 yaş büyük bayanlar ilgimi çeke
17551
seks hikayeleri
sınıf arkadaşıma çaktım
merhaba ben adem 19 yaşındayım bu hikaye 4 sene önce olmuştu bu hikaye tamamen gerçektir sadece isimler değiştirilmiştir. bizim sınıfta çok güzel ol
2208
seks hikayeleri
Rus Saunasinda Kiz Arkadasimla
Rus saunasında kız arkadaşımla Merhaba adım nurcan. Yurt dışında yaşıyorum. Sitenizi tesadüfen buldum ve siteniz güzelmiş hikayelerin bazıları çok ho
1900
seks hikayeleri
Yeni Aşkımı Acımasızca
YENİ AŞKIMI ACIMASIZCA  mrb arkadas ben istanbuldan cenk daha oncede sizlerle hikayerimi paylaştim artik girdigim her ilişkiyi sizinle paylaşiyo
1321
seks hikayeleri
Komsuma Baskın
Merhabalar bu anlatacagım olay gercekten bır filim gıbı oldu komsumuzun kocsı yurt dısında kalıyor uzun yıllardır gelmemıs ama kadın ne yapsın yarakl
4419
seks hikayeleri
Gecenin Bi Vakti
|Artık abazalaığın son doruklarına gelmiştik ben ve emin. Pornolar bizi yatıştırmıyordu. Artık karı sikmeliydik 19 yaşına gelmiştik ve hala sikişmemiş
0
seks hikayeleri
utangaç ama arzuluydu
Merhaba, Ben Kayseride yaşamını sürdürmekte olan 176 boylarında ,yeşil gözlü kumral ile sarışın arası, vücudu boyuyla doğru orantılı yakışıklı sayılab
1959
seks hikayeleri
Sexin Doruğunda Bi Gün
Selam,ben bursadan mehmet 17 yasında ve hız tanımaz abaza bi aktifim. Neyse anlatacagım olay gecen sene basımdan gecti. Hez zamanki gibi yine sabah ka
2264
seks hikayeleri
Akraba Kızı
Akraba Kızı birgün ailemle birlikte dügüne gittim. Orda akrabalarımla birlikte eglendikten sonra teyzemin kızı yanıma gelerek birkız numaranı isted
2876
seks hikayeleri
karım ben işteyken başkalarıyla
Arkadaşlar merhaba. Ben Tarkan 39 yaşında bir erkeğim. Uzun zamandan beri gurbettetim ve işim gece başlar ve sabahları biter. İşte bu süre içerisinde
2800
seks hikayeleri
Kocalarımızı Deyiştik
Merhaba ben Hale 36 yaşımda evli bir 14 yıllık evli bir kadınım evliliğim ve billahssa yatak odamız son 6-7 yıldır monotonlaşmıştı bunun sebebibide m
10418
seks hikayeleri
kocasının yanında karısını siktim
dostum bunu karına okuturmusun diye adama aşağıdaki maili gönderdim birde porno video ile birlikte askım kısragım orospum sana bır vıdeo gonderıyoru
7986
seks hikayeleri
kocamı babamla 5 yıldır aldatıyorum
arkadaşlar ben olay zamnımda 25 yaşımda idim 18 yaşımda evlenmiş bir kızdım evlendiğimde kocamla iyiidk yinede öyle ama kocamın babam kadar aktif bir
23544
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :