Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ASHLYNN BROOKE Etiketi


ASHLYNN BROOKE ASHLYNN_BROOKE_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sevgilim Ve Kocam Hem Onde Hem Gotten Sikti
Sevgilim ve kocam hem önde hem götten sikti Merhabalar ben Ankaradan elif ben 1.70 boylarında kumral ve balık etli evli bir bayanım Ben evlenmede
4239
seks hikayeleri
Arkadaşımı Siktim
Merhaba Arkadaşlar Yaşım 15 İsim Vermek İstemiyorum Neyse Hikayeye Geciyim Bundan 6 Ay Önce Bize Ders Calısmaya Gelenin Yaşı 15 Boyu 1.79 Kilosu 48 Fi
7623
seks hikayeleri
İlk Kez 42 Yaşında Biri İle
hayatımda ilk kez 42 yaşında bir kadınla beraber oldum ve tecrubenın vermış oldugu zevklı anlarımı sızlerle paylaşacam ilk kez diyorum cünkü benı daha
3507
seks hikayeleri
Kırma Kurt Köpeği
Merhaba Adım Murat ve 22 yaşındayım.okul gereği uzun sureden beri İzmir dışındaydım. maalesef üniversite. bitince geri dönmek zorunda kaldım.haliyle ç
0
seks hikayeleri
Komşumuz Ayşegül Abla
29 Ekim tatili için 1haftalığına adaya gelmiştim. Evde kimse yoktu bende bilgisayarın başında zaman geçiriyordum. Kapı çaldı. Gelen ayşegüldü. Annemi
2690
seks hikayeleri
Ciplaklar Kampi
Çıplaklar Kampı beni hatırlarsın bir hikaye daha yazmıştım. Bu hikayem diğerinden çok daha iyi:)Ben 16,5 yaşındayım şu anda çok yakında 17 ye giricem
3740
seks hikayeleri
Sevgili Arkadaşım Hümeyra
Kızarkadaşımla yaklaşık bir senedir çıkıyorduk. Ailem başka şehirdeolduğundan iki arkadaş ev tutmuştuk. Kızarkadaşım da sık sık ailesinden kaçakbende
1156
seks hikayeleri
Kaynanamın Muhteşem Götü
Merhabalar benim hikayem yaşanmış gerçek bir ensest olaydır.hikayemi bütün çıplaklığı ile abartmadan olduğu gibi yazacağım.hiçbir ekleme ve fantezi ol
8900
seks hikayeleri
arkadaslık
slm ben tarık sakarya gecen sene bır turbalı bır banala olmustum hatım okadar azgın bır bayan gormeiştım benım asıl meslegım jıgolo oldugu halde sasır
1113
seks hikayeleri
gece vakti deldiler
merhabalar ben adanadan murat size başıma gelen bir gerçek olayı anlatacam.B.r gece camerada bayanla konuşuyordum sanal seks yapıyorduk neyse ben çıpl
5851
seks hikayeleri
Gül Ile Güngör`ün Tanışmaları
Gül`ile Tanışmam aynen şöyle oldu.. Birgün pazarda gezerken bir Kasetçiye girdim aklıma Porno Film izlemek gelmişti ogün çok bunalmıştım dışarıda kızl
1030
seks hikayeleri
İş Yerimizde
ben 22 yaşında uzun boylu esmer birisiyim.bizim iş yerimiz büyük bir kadın giyim yeridir. İşyerimize cok enfes güzel bayanlar gelir.ogün işyerimize ba
1265
seks hikayeleri
Ben 55 Yaşında Bir Bayanım
Ben 55yasinda bir bayanim. Hayatımda ilk kez yalnız tatil yapıyordum. Bu çok eğlenceli idi. Gerçi zamparalığa gelmemiştim ama, olsa fena olmazdı. Birk
9327
seks hikayeleri
Dilaranınsıcak Amı
Slm ben 17 yaşında bir lise öğrencisiyim birgün derse öğretmen gelmemişti herkes gitti bi ben bide sınıfın en sexsi kızı dilara vardı dilarayı ne zama
2383
seks hikayeleri
Bok Hastasi
Ayse beni evine davet ettiginde bok sevdalisi oldugumu biliyordu kapiyi kapatir kapatmaz -gel köpek kıçımı temizle, dedi koltuğa doğru döndüğümd
2083
seks hikayeleri
osmanla arabada
Ben Cansel 23 yaşındayım biraz büyük bir götüm olmasına rağmen güzel bir kızım. pek çok adamla birlikte oldum bazen zevk için bazen de para için hikay
6754
seks hikayeleri
Hep Aklımdaydı
merhaba benım adım bayram ozellıkle hepinize ıyı cekmeler umutaselam ben lise son sınıfta okuyan atletik yapılı 18 inde ve kendimi övmek gibi olmasın
775
seks hikayeleri
Busi Te Sayesinde Dün Siktim
Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve
1232
seks hikayeleri
BAKİRE SERAP
Selam sizlere yaşanmış bir hikâyeyi anlatmak istiyorum. Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harika
2009
seks hikayeleri
Köpeğimin Kulübesi
Bir gün Evde kimseler yoktu.. Evin arka bahçesinde köpeğimiz tomun kulubesi vardı.. Biraz köpekle oynayayım diye arka tarafa gittim.. köpek kulubesini
7031
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :