Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

Pırno Etiketi


Pırno Pirno_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sevgilimin Yeğeni
Slm ben erol 1.80 boyunda 80 kilo fiziği düzgün biriyim neyse hemen hikayeme geçeyim yaklaşık üç yıl önceydi meral diye bir kızla çıkıyordum meral güz
2257
seks hikayeleri
annelerini sikmek için kızlarını beceriyorum
selam ben berlinden ilhami 34 yasindayim bundan 10 sene kadar öncepanayirda iki kardesle tanistim abla kardes necla ve yasemin,ikiside tam fettanyarak
7075
seks hikayeleri
Bayram Günü Otobüste
Selam ben başımdan geçen gerçek bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. Bayram günüydü. Otobüsler ücretsiz olduğundan ağzına kadar doluydu. İlk durakta
5025
seks hikayeleri
böylesini yaşamadım
Öğrencilik yıllarımda Jinekoloji dersinde genelde kız arkadaşlarım ve biz erkekler hemen derse girmeye çalışırdık.Hocamız da sağlık da ayıp olmaz ço
1178
seks hikayeleri
Antalya Tatili
Ailemle yazın ortalarında Temmuz aylarında Antalya'ya tatile gitmiştik annem otel sevmediği için ev tutuyorduk her yaz yine bir ev tutmuştuk dublex bi
304
seks hikayeleri
Seyahat Acentesi
Seyahat Acentesi Özel bir seyahat acentesinde denetleyici olarak görev yapıyorum. Otobüs seferlerinin kontrol edilmesi,yolcuların seyahat esnasın
1012
seks hikayeleri
Ankara Macerası
ANKARA MACERASI  merhaba ben kemal (bu benim takma ismim)ben gece çalıştığım için zaman,zamaninternete takılıp arkadaşlıklar peşinde koşarım yin
823
seks hikayeleri
Otelde..!
Herkeze merhaba,Adım Murat, 27 yaşındayım ve İstanbuldanım. Yazın işlerden çok bunalmış, tatile gitmek istiyordum. Ancak arkadaşlarımdan kimse yoktu b
2249
seks hikayeleri
koca malafatlı herif beni aglattı
ben 25 yaşınd abir gencim bu yaşıma kadar hi bir gayle ilişkim olmadıama bir gay le tanıştım 18 yaşında çok yakışıklı bir çocuktu onunla ilk kez seviş
27063
seks hikayeleri
ÖĞRETMENLE KÜÇÜK ÇOCUK
Merhaba ben dilek bir dershanede sosyal öğretmeniyim 26 yaşında bakireyim .siyah saçlı renkli gözlüyüm kalçam normal,memelerim dik ve iri.kardeşim yen
23150
seks hikayeleri
Bitmeyen Yaz 4
"Theyre in the bedroom." diye yanıtladı Jennie."Theyre trying lesbian sex.Four girls are loving each others." diye devam etti. "Really?Lets go,I wanna
736
seks hikayeleri
kardeşim bozdu sevgilimde seriye bagladı
Sizlere daha önce erkek kardeşimle yaşamış olduğum ensest hikayemi anlatmıştım şimdi de geçen yıl üniversite de bakireliğimin kaybını anlatıcam Yaz b
2830
seks hikayeleri
Çok Güzel Oldu
lise yıllarındaydı 4 kişi takılırdık herzaman 2 oğlan arkadasımız ve biz 2kız takılırdık günlerden bi gun bizi eve cagırdılar biz tabii olaydan haber
1224
seks hikayeleri
Kadın Oldum-3
|evet gece daha bitmemişti saat 03.00 gibiydi..benimki deyip durduğum kişinin adı tayyar idi ama ben onu kadın haliyle gördükten sonra tülin adını ver
2191
seks hikayeleri
Aahhhh Be Kızımmm ? :)
|slm ben suadiye den adım batuhan bundan yaklaşık 2 yıl önce oln bir olayı sizlerle paylaşıcam ozamanlaz 24 yaşındaydımm liseden bir kız arkadaşı görd
4678
seks hikayeleri
komşunun ogluyla
En Guncel Sex Siteniz : Mobil Sex hikayeleri, Porno hikayeleri Seks hikaye Sikiş hikayeler » Genel » Kocamı komşumun oğlu ile aldatıyorum Kocamı komş
13707
seks hikayeleri
Kızlığımı boz dedi
Arkadaşlar ben buraya ikinciye yazıyorum ama benim sex fantezilerim onu aşkın ama aralarından en iyisi bu. Apartmanımıza taşınan yeni birileri gelmişt
9224
seks hikayeleri
Zorla Sex Yaptım
Zorla Sex Yaptım MERHABA BU SİTEYİ DEVAMLI TAKİP EDİYORUM. VE BENDE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYI ANLATMAK İSTEDİM. 2005 İN YAZ AYLARIYDI BEN 1.70 BOYLA
2062
seks hikayeleri
patronum bana saldırdı
15 yıl önce bir firmada teknik ofis müdürüydüm. Doğrama ve cephe sistemleri ile ilgiliydi işimiz. Devamlı müşterimiz firma sahibi bir mühendis arkadaş
1637
seks hikayeleri
Harika Yengem
Merhaba ben bursadan yazıyorum adım mehmet 35 yaşındayım 1,80 boyunda 78 kilo siyah gözlü biriyim karımın kardeşinin karısı hep ilgimi çekiyor bir fır
5633
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :