Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

abim sikemedi Etiketi


abim sikemedi abim_sikemedi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
batmanlı sexi pompacı...
herkeze selam ben sex hikayeliri dinlemeyi cok seviyorum boş zamanlarımda elimde aletim hikaye dinlerim neyse ..oncelikle kendimi tanıtayım adım rıdva
1664
seks hikayeleri
Amcamın Kızları - 2
Slm! Size söz verdigim gibi hikayemin devamini yaziyorum!! Ilk hikayemde tam ebruyu götünden sikecegim sirada zil calmisti ve ablasi gelmisti "fulya
8608
seks hikayeleri
Yengemin Kızı
Ben 22 yaşında bir delikanlıyım. Siyah ince çorap giyen bayanlara bayılırım. Yengem ve kızı da öyle, hastayım ikisine de ama bir türlü sikemedim. Bir
15880
seks hikayeleri
Ben Ve Halam
Selam ben batmanlıyım bundan 4 yıl monce batmanda halamlara gitmiştim evde ben ve halam kaldık halam bana gel bulaşıkları yıkayalım lavabo da dedi ben
24839
seks hikayeleri
Bir Fahişenin İtirafları 3
Bir Fahişenin İtirafları 3 Merhaba seks-hikaye.com `cular. İtiraflarıma kaldığım yerden devam ediyorum... Üçüncü kez "işe" çıkacaktık. Bu seferki
3277
seks hikayeleri
HER BAYAN OKUMALI 2
Yıllar önce evimde bilgisayarlı muhasebe dersi veriyordum. Bazı gazetelere ilan vererek öğrenci buluyordum. Gündüzleri bir muhasebe bürosunda müdürlük
2429
seks hikayeleri
GENİŞ VE BÜYÜK KALÇALAR
| Merhaba hanımlar adım zafer 28 yaşındayım 174 boyunda 83 kilo bir gencim İstanbul Avcılar da oturuyorum tombul bayanlardan çok hoşlanıyorum geniş k
1843
seks hikayeleri
Okuldaki Günlerden
Yirmi yaşında, üstelik de üniversitede okuyan, güzel bir lezbiyen olmanın bazı sorunları da beraberinde getireceğini hepiniz tahmin edebilirsiniz.Çoğu
1739
seks hikayeleri
Yiğenim
Slm ben 18 yaşındayım bundan 5 yıl on ce ben yiğinle yaşamış olduğum bir hikayeyi olatacağım bir gun damdaydık yığenim gelsikişelim dedi
0
seks hikayeleri
Azgı Kız
Selam sex severler ben kastamonudan barmen Size başımdan geçen bir olayı anlamak istiyorum.Biz lise son sınıftaydık beden dersimiz vardı.Her zamanki
1539
seks hikayeleri
Annem Ve Ben
sizlere yaşadıgım bir anımı yazmak istedim yazarekn bile aslında utandım ama burda öylesine anılar okudumki benimkininde kişiler tarafından okunmasını
0
seks hikayeleri
Namuslu Namussuz
Namuslu Namussuz.. Evet arkadaşlar ben bu siteyi epeydir takip edenlerdenim fakat her seferinde çekindiğimden yazamadım fakat artık haızırm:) Namı de
1291
seks hikayeleri
Ablam Nasıl Yakaladı..
Merhaba.. Ben Eran, 18 yaşındayım. İzmir’de oturuyorum. Neyse ben hikayeye geçeyim. Ben ailemden aldığım harçlık yetmediğinden, jigololuk yapıyorum.
12450
seks hikayeleri
kardeşim sakso seviyo
Saksocu Kız Kardeşim Ben şu anda 33 yaşında evli biriyim. Benim anlatacaklarım bundan 16 yıl önce olan bir olaydır. O zamanlar lisede okuyordum. Okuld
5134
seks hikayeleri
bizim sınafa gelen sarışın kız
MERHABA ben 17 yasında esmer bir erkeğim size başımdan gecen bir olayı anlatacağım bütün yaz para biriktirdim okullar açılmıştı bizim sınıfa çok güzel
521
seks hikayeleri
Askerde Yat Izni Maceram Ve Nuray
| Bundan sekiz on sene önceydi Tokatta askerdim. Kurban bayramında ev izni alamamıştım ama on gün yat izni almıştım. O zaman bir öğretmen sendikasın
2728
seks hikayeleri
Kocamın Yanında Neler Oldu Neler
|meraba biz almanyada yaşayan bir çiftiz eşimle ben almanyada tanıştık ben 30 yaşında esmer düzgün fiziği olan çok güzel bir kadınım eşim emirhanda y
10759
seks hikayeleri
Evli Çiftle
MERHABA DOSTLAR.BEN KEMAL... BURSADAN.BENİ TANIYORSUNUZ ARTIK.SİZE YENİ BİR YAŞANMIŞI ANLATMAK İSTEDİM. GRUP SAYFAMIZDA HİKEYELERİM YAYINLANDIKTAN
0
seks hikayeleri
Kizim Kizimin Arkadasi
Kizim, Kizimin Arkadasi... Ben insaat mühendisiyim. Karimdan bosandigimda kizim 12 yasinda idik ve kizimla birlikte yasiyoruz. Baba kiz sakin bir hay
11937
seks hikayeleri
havuzda merveyle
size kendimi tanıtiyim. 19 yaşında ist üniw kimya bölümünde okuyorm. size başımdan geçen bi olayı anlatıcm. kışın ist te oturuyoruz. yazları ise bodru
4552
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :