Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

alman sikiş video Etiketi


alman sikiş video alman_sikis_video
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Hollandalı Evli Çiftin Anıları
Hollandalı Evli Çiftin Anıları Selam ben sibel Hollandada yasiyorum, 25 yasindayim evliyim ve bir cocuk annesiyim, esim bana bir yerden para bekled
2649
seks hikayeleri
ah seral ah
merhabalar size başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum biz arkadaşlarla bir internet cafe açtık ve sonra orada yavaş yavaş çevre edinmeye başladık
1089
seks hikayeleri
Karısını Siktim...
| Chatte Tanıştık...Karısını Siktim... Merhabalar.Size yaşanmış ve harika bir anımı anlatmak .Ben 29 yaşında 178 63 kilo İst. açık kumral tenli bir e
2128
seks hikayeleri
Komşu Kızını Patlattım
Komşu Kızını Patlattım Selamlar uzun zamandır bu bölümü okuyup büyük zevk alıyorum kemal ben 21 yaşında atletik yapılı kendi halinde normal birisiy
1728
seks hikayeleri
bakıcının kızıyla yatakta basıldım
Ben büyük bir şirkette müdür olarak çalışıyorum. Her şey karımın çalışmak istemesiyle başladı. Çalıştığım şirkette muhasebe bölümüne eleman aranıyordu
3259
seks hikayeleri
Serkan Biraz Sabret
Serkan Biraz Sabret Merhaba dostlar ben ankaradan serkan ben 22 yaşımda ablam gönül ise 34 yaşında beyaz tenli balık etli bir hatun zaten hepiniz b
4209
seks hikayeleri
ögretmenime kaydım
Ben ceylan. Ankaradan. Bu itiraf tamamen gerçektir. o zamanlar lise son sınıfa gidiyordum. Dersleri zar zor kurtarmış üniversite sınavına girmeye bile
2246
seks hikayeleri
Oral Sex
Selam. Ben ahmet. Ist anadolu yakasındayım. 22 yaşındayım.Size anlatmak istediğim olay internette tanıştığım bi pasif gayla geçti. 2 hafta önce konuşm
1137
seks hikayeleri
dügünde tanıştık akşamda yatakta noktaladık
Onunla ilk kez bir düğünde tanıştık. Ortak bir tanıdığımızın düğünüydü ve düğün yemeğinde yan yana oturmamız sonucu tanışma fırsatımız oldu. Belma 23
2149
seks hikayeleri
evlı bayanla nette tanısma
merhaba ankarada yasıyorum evlıyım yasadıgım olaylar gercektır ınsanları kandırmaya gerek yok sonucta ısmım serdar 37 yasındayım 190 boyunda kumralım
1288
seks hikayeleri
Ateşli Dul
|Merhaba, Ben çok kısa bir süre önce yaşadığım bir anımı sizinle paylaşmak istiyorum. Yaklşık 2-3 Ay önce ben işyerinde çalışırken bana bir cevapsız a
1629
seks hikayeleri
Nje Gundu Be
Mrb ben 16 yasında yakısklı bı gendım benım sewdıgım bı kız vardı aslında segı deılde anlayın artık.. bırgun okul cıkısı ben bunun yanına gıttım ve
1195
seks hikayeleri
Marketcinin Kızı
Slm arkadaslar basımdan gecen anıyı sizlerle paylasmak istiyorum ben yusuf 1 85 boylarında esmer sikici bir delikanlıyım bizim evin altında market var
5868
seks hikayeleri
aydinlipasif
ben aydından 23 yaşında 175 boyunda 78 kilo yumuşak ve dolgun popolu kumral bir gencim 5-6 yıldır içimde bi pasiflik hissi vardı ama güvenilir birini
4015
seks hikayeleri
Filiz Almanya`dan Gelmişti
Çocukluğumuzdan itibaren hiç ayrılmadığım Filiz ile çok iyi anlaşırdık. Her türlü şeyi rahatlıkla konuşurduk. Birbirimizin tüm sırlarını bilirdik. Fak
1832
seks hikayeleri
KOCAMI ALDATIsIM 3
KOCAMI ALDATIŞIM 3 beni kollarına kucağına alıp banyoya girdik küveti doldurdu köpük sabun koydu küvete girdi vesırt üstü yattı bende onun üzerine sı
3439
seks hikayeleri
O Ne Zevkti Öyle
İygünler ben Antalyada oturan sarı saçlı ela gözlü 187 boyundayım bu olay ben 17 yaşındayken gerçekleşti.O zamanlar bizim ewin ordaki bi spor salonuna
1891
seks hikayeleri
Balık Etli Bir Gayım
Ben ankarada yaşayan balık etli bir gayım aslında gay deyildim ama olmam beni daha mutlu etti ben 18 yaşındayım ve bu işe 1 yıl önce başladım arkadas
3614
seks hikayeleri
Seninle
Duştan yeni çıkmış ve yatağa yüzükoyun serilmişsin. Dizlerinin arkasından başlayıp, boncuk boncuk kalmış su damlalarını dudaklarımla toplayarak geliyo
1064
seks hikayeleri
Esmer Bomba
Ben başımdan geçen bir olayı yazmak istiyorum benim oturduğum apartmanda iki tane güzeller güzeli sarışın ve sı üniversite öğrencisi oturmakta be
999
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :