Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amığüzel Etiketi


amığüzel amiguzel
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Teyze Kızını Götten(onuuur)
Hepinize mrb ben 22 yasıda yakısıklı ve sexi bi erkeğim benim basımdan gecen olay üvey teyze kızıyla gecti o 33 yasıda bekar okadar güzel değil ama fi
6558
seks hikayeleri
DAYAYIP İTTİM
 ben oldukca sapık ruhlu biriyimdir.  orta okuldayken iyice azmaya başladım  geceleri kız kardeşlerimi okşamaya başladımıştım onları ok
3181
seks hikayeleri
Manyak Bir Duyguydu
Selamlar... 17 yaşında 1.80 boyunda 65 kilo özelliklerine sahip genç bir erkeğim. Sizlere daha 1 hafta önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyo
1460
seks hikayeleri
üniversiteye hazırlanırken tecavüze uğradım
Tecavüze uğradığımda 18 yaşındaydım ve 3 yıl bana psikolojik bir etki yarattı . Derslerden ve s*ksten soğudum ve şuan 25 yaşında oduğum için yeni yeni
11336
seks hikayeleri
beni arzuladıgın farkındayım
Herkese slm. Ben aksaray çevresinde oturan 27 yaşında balık etli güzel bir bayanım. Ben istoçta çalışmaktayım her sabah başakşehir otobüsüne binerim o
1595
seks hikayeleri
Zevkialem
Slm ben ahmet annemi hep hayal ederdim annem 37 yaşında oldukça güzel biridir annemi hep arzulamışımdır annemle birgün evde yanlızdık annem mini bi
1692
seks hikayeleri
sadece bir bakıştı
kı z arkadası mla buluş tuk onunla her akş am sex konusurduk yanı na gittim ocok kotu azmı sdı ve bna bakmı yor sadece sikime bakayordu bnde bunu fark
1813
seks hikayeleri
izindeyken teyzeme zorla çaktım
Bu olay ben askerdeyken olmustu askerden ızınlı geldıgımde herkesı zıyaret edıyordum en cok da zıyaret etmek ıstedıgım teyzemdi aramız hep iyidi onla
7128
seks hikayeleri
komşuyla eşimve ben
mrb değrli okuyucular bizim hikayemiz komşumuzun kızıylla kendimizi tanıtıyım bz anadolunun kasabasında oturuyoz eşim gonca ben sinan
6767
seks hikayeleri
Hem Karisi Hem Kendisi
Hem Karısı Hem Kendisi... ben izmir`de ikamet eden 27 yaşında kuımral birgencim.Anlatacağım olay bundan 6 ay önce başımdan geçti.Ben işten eve döndük
1915
seks hikayeleri
daha kimse tadına bakmamıştı
Merhaba Sizlere Unutamayacağınız bir Anımı yazıyorum Yaşım 20 Sabah kalktım kahvaltımı yaparkenj bizimkilerin halamlara Gideceğini Öğrendim.Sonra Cıka
7195
seks hikayeleri
Kuzenim ile Odada
Bundan 2 sene öncesi ben 17 yaşında iken 2011 senesinin Temmuz ayında teyzemler tatil amaçlı bize geldiler.Teyzem 3 çocuk sahibi ikisi kız biri erkek.
9440
seks hikayeleri
Götçü Abim
Bir gün nette chattteydim biriyle konuşuyordum o bana dedi ki seni sikmemi istermisin dedi olur dedim ne dediğimi bilmiyordum ve o sırada abim içeri
18616
seks hikayeleri
abim beni mahvetti
ben şu anda 23 yaşındayım başından gecen ve birolayı paylaşmak ıstıyurum sızınle istanbulda dügün vardı ve annemleristanbula gıtıler abımle ben evde y
5397
seks hikayeleri
özlem süperdi
Merhaba....ben romans...sanırım ben bu siteyi dolduracam.. tahmini burada 7-8 kadar hikayem olacak..tabi bu arada artanlar da sonradan eklenecek:)) il
1346
seks hikayeleri
komsunun kizligini bozdum kesin oku
Slm bn emre on alti yasindayim bundan bir hafta once yaptigim sevismeyi anlaticm.bizim komsunun bir kizi vardi on dokuz yasindaydi.cok sexi bir kizdi
10996
seks hikayeleri
Aciceken Arkadas
Acıceken arkadaş Yıl gecen yıl hikayemi yılar önce yazmak isterdim ama bu güne denk geldi ve gercekleri ortaya koymanın vaktide gelmişti? Akşam b
1026
seks hikayeleri
baştan çıkartma
Çok kısa bir süre önce arkadaşımdan bu siteyi öğrendim ve o günden beri takipetmekteyim. İlk önce kendimi tanıtayım. Ben Türkiye’nin birçok yerini
1275
seks hikayeleri
OYNADIĞIM PORNO FİLM
Eylül ayında başımdan geçen bir yolayı sizlerle paylaşmak istiyorum.    Maddi anlamda bana fazlasıyla katkıda bulunan Zerrin isminde 29-30ya
10292
seks hikayeleri
Boyle Bir Sikis Olamaz
Böyle Bir Sikiş Olamaz slm arkadaslar, ben kayseride yasıyorum.21yasında gerçektende çok yakısıklıyım.dogal olarakta kadınların ilgisi çok fazla.neys
23201
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :