Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

babası kızını sikti Etiketi


babası kızını sikti babasi_kizini_sikti
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bilun Kasarini Okulda
Bilun kaşarını okulda.... Bilun okulda inekliğiyle bilinen çok ciks bir kızdır.NaL olorak kodlayacağım okulda bir çok erkekle takılırdı. bende bunlar
2311
seks hikayeleri
Yeni Stajyer
Nilgünle tanıştığımızda daha 16 yaşında lise 2 ye giden bir öğrenciydi ve staj yapmak için sorumlu olduğum birime geldi. İlk zamanlar öğrenci kıyafeti
2321
seks hikayeleri
babam yaşında adamı siktim
selam ben 19 yaşında esmer yakışıklı bırazda piç bi çocugum. erol var benim arkdasm benden 1 yaş ufak bıde onun tanıdıgı b adam var 40 küsür yaşlarınd
25356
seks hikayeleri
Pelin Ve Tugba
Pelin ve tuğba Selam...adım bdr. Şu an 30 yaşındayım.sizlere lise son sınıftayken yaşadığım bir olayı anlatıcam.o zamanlar 17 yaşındaydım.sınıfımızın
1858
seks hikayeleri
Tranvayda Ki Guzel
Mrb ben hollandadan yaziyon yaz gunuydu is saatiydi tranvay doldu cesitli milletten varlar baktik turk bayan gel dedin yer verdin ayaktaydim gulumsedi
1932
seks hikayeleri
Yengem
Ben ist de unıversıtede okuyorum ailem koyde ve ben yengemlerde kalıyorum yenem evlendı ve bırhaftasonra bosandı ben hep yengemlerde kalıorum yengem e
8032
seks hikayeleri
Kocamın Inadına
kocamla devamli sikisirken devamli hayel kurmasini cok severiz bazensex sitelerine bakariz bazen ise bana sex hatlarini telefonla arattirir ve baska b
0
seks hikayeleri
SiKiLMEK NE GuZEL
SİKİLMEK NE GÜZEL Merhaba, ben 17 yaşında bayan giyiminden hoşlanan bir pasif gayım. Gündüzleri kesinlikle(çalışırken ) giyinmem. İş hayatımd
0
seks hikayeleri
Çoban Kızı
O zaman henüz 18 yaşındaydım. Liseyi yeni bitirmiş ve üniversiteye hazırlanıyordum. Ders çalışmaktan sıkıldığım zamanlarda, kırlara tarlalara gezmeye
2386
seks hikayeleri
SOgUK HAVADA SICAK DAKiKALAR
SOĞUK HAVADA SICAK DAKİKALAR Erzurumdan tüm hikaye severlere selam; Ogün hava çok soğuktu ve ben eve yürüyerek gidiyordum hafiften kar yağıyordu ca
1614
seks hikayeleri
Yengem Ile Iliskimiz
Yengem İle İlişkimiz Selam. Ben 21 yaşında dolgun vücutlu esmer bir bayanım. İsmim aslı. Neredeyse kendimi bildim bileli Ortaokuldan beri lezbiye
3578
seks hikayeleri
Önce kuzen sonra yengem...
Öerhabalar arkadaşlar... ben burak 20 yaşındayım 173 boyunda 70 kiloda spor yapan biriyim.kuzenim berk ise simdiler de 16 o zamanlar 12-13 yaşlarınday
4827
seks hikayeleri
ruslarla
slm arkadaslar bu sıteyı yaklasık bır aydır okuyorum ve baya begenıorum. Yazılılanlar ne derecede dogru bılmıorum ama ben yasadıgım bır hıkayeyı pa
1296
seks hikayeleri
Liseli Kizin Canini Yaktim
|ben lisede okuyorsdum bunda n 2 yil onceydi aylin se benden cok hoslaniyordu... Aylin ile arkadasligimiz daha ilk okuldan arkasdas anlarsin ya uzun
4330
seks hikayeleri
sekreterlik
iş arıyordum gazetede dolgun maaş ücterli bi ofiste sekreter arandğını görünce hemen gittim görüşmeye.Tabi giderken tam bi sekreter gibi giyindim mini
4466
seks hikayeleri
Bacaklarımla Tahrik Ediyordum
Sabah yine aynı telaşla kalktım ve birkaç dakikada bulabildiğim en hoş giysilerle kendimi durağa attım. Durak her zamanki gibi kalabalıktı ve gelen ot
3147
seks hikayeleri
Baldızım Cok Utangaç
|evleneli 6 yıl oldu ama baldızımı çok eskiden tanırım ve beni herzaman etkilemişdir.eve adsl bağlattıkdan sonra bize daha fazla gelmeye başladı.sabah
5628
seks hikayeleri
Dusunun....
Slmlar...ben ankarada ozel bı dersanede calısan bı tarıh ogrtmnıyım..yesıl gozlu,kumral,179 boyunda yakısıklı sayılacak bı tıpteyım...basımdan gecen o
957
seks hikayeleri
Anem halam ben
Ben daha once halamla nasil yapdigimi anlatmistim Ben eve geldigimde inleme sesleri evin her kosesini sarmisdi Ben babamla annemin mutfakta yaptiklari
1961
seks hikayeleri
izmirli güzelle
merhaba ben izmirden can Birgün çıktığım kız olan .... bana ilginç teklifte bulundu gelip bana ben seni içimde hissetmek istiyorum diye ama okuldaydık
558
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :