baldızı götünü sik Etiketi Sonuçları


baldızı götünü sik baldizi-gotunu-sik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kızı bölümde siktim
ben ali,ankaralıyım,üniversiteyi sabık yıl bitirdim ve size basımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum.Bölümümüzde ilknur adında şunca berceste ve inc
5
seks hikayeleri
evli müdürü siktim
Adım Mehmet. 28 yaşındayım, yakışıklı sayılmam, ama konuşma kabiliyetimin çok iyi olduğunu söylerler. İşşizdim ve iş başvurusu için gittiğim (Türkiyen
622
seks hikayeleri
Kardesimin kiz arkadasini siktim
Slm ben ahmet bu olay tamamen gercek ben yaz tatilinde avcilar mobilyada calisiyordum bir gun birinin evine dolap montalama gittik patronla eve geldik
352
seks hikayeleri
kuzenimi tam siktim
merhaba ben boludan tayfun size kuzenimle yaşadıklarımı anlatacam. kuzenım 20 yaşlarında yani anlayacağınız tam kızların vermeye niyetli olduğu yaşlar
937
seks hikayeleri
üvey kuzenimi delice siktim
selam arkadaşlar ben akif 15 yaşındayım size bu yaz başımdan gecen bir sex olayı anlatacagım ben bir tane kız kuzenim var 21 yaşında 1.70 bot 65-70 ki
884
seks hikayeleri
ilkayı haplayıp siktim
merhaba benim adım eflatunn istanbul silivride oturuyorum 17 yaşındayım 1 75 boy 60 kiloya sahibim çok abartıya kaçmasada yakışıklıyımdır yine burala
813
seks hikayeleri
AĞAÇ EV VE TEKNE MUHTEŞEM SİKİŞMEYE SAHNE OLUYOR
Biz iki en iyi arkadaş Defne ve Deniz.Bu sene Lise 3'e geçtik ama Lise'yi başka bir okulda okuyacağız.Babalarımız bizi İstanbul'da Doğa Kolejine yazdı
1624
seks hikayeleri
teyzemin.kizini fena siktim
Teyzemin acelya adinda bir.kizi vardi. Okumak icin bizim orada bir okul kazandi. Kalmaya yeri yoktu mecburen bizim.yanimizda kalmasi gerekti. Liseye
3045
seks hikayeleri
ilk sikilişimi unutamam
slm bende bir hikaye paylaşmak istedim adım veysel ilk sikilişim 16 yaşındayken olmuştu o yaşlarda götümü parmaklar 31 çekerdim çok hoşuma giderdi. vü
4526
seks hikayeleri
0545 519 14 66 SİKİN BENİ AZDIM
0545 519 14 66 numaram bu adım elvan cok fena azdım sikin beni nolur her turlu fantaziye varım nolursa yani grup felanda olur büyük ve kalın sevıyoru
1998
seks hikayeleri
Güzel sikildim
Merhabalar, ben tarik fazla uzatmadan anlatayim. Bundan iki sene once su anda 17 yasindayim basketbol grup maaclari icin kirklareline gittik . tabi or
5636
seks hikayeleri
yeni ev uğurlu geldi dayımın karısını siktim
kısaca kendimi anlatayım ben her zaman seks konusunda aktif bir şekilde yaşayan 23 yasında bir gencim.yengemde benden 8 yaş büyük çok güzel değil ama
9916
seks hikayeleri
Teyzemi Delicesine Siktim.
Merhaba Hikayemi Direk Yazmak İstiyorum. Ben berkay aynur adında teyzem var 38-40 yaşlarında hafif olgun vicutlu neyse evde uyuyodum telefon çaldı ka
7525
seks hikayeleri
Akrabayı Zorla Siktim Evinde
Merhaba Hiyami Direk Yazmak İstiyorum. Ben batuhan lütviye adında akrabamız var 35-40 yaşlarında hafif olgun onu düşünerek her akşam 31 çekiyorum ney
8199
seks hikayeleri
Karşı Komşumuzu Zorla Siktim
Merhabe Hikayeye Direk Girmek İstiyorum. Bizim Nurgül isminde karşı komşumuz var 30-37 yaşları arasında olgun göğüslü hafif olgun götü var neyse birg
8563
seks hikayeleri
13 yaşındaki kızı ağlatarak siktim
Merhaba hikaye okurları Bu hikayem tamamen gerçek olup hiçbir hayal ürünü içermemektedir Haydi başlayalım Ben 15 yaşında uzun boylu uzun yarraklı b
7229
seks hikayeleri
Teyzemi Otelde Feci Şekilde Siktim
Merhaba uzatmanın hiç anlamı yok başımdan geçen hikayeyi direk yazim. Ben oğuz 19 yaşındayım teyzemin adı sultan 40-45 yaşları arasında olgun vicutlu
5275
seks hikayeleri
halamın kızlarını evinde siktim
merhaba ben istanbul dan ata 16 yaşında hafif kilolu ama cüsseli bir ergen im size geçen gün başımdan geçenleri anlatmak istedim halamın iki kızıda eş
2741
seks hikayeleri
YENGEMİ AĞLATANA KADAR SİKTİM ARAYIP KIZ KARDEŞİNİ ÇAĞIRDI ONUDA SİKTİM
ÖNCELİKLE MERHABALAR ARKADAŞLAR BUNU YAZMADAN ÖNCE DÜŞÜNDÜM YENGEME SÖZ VERMİŞTİM FAKAT NERDE GÖRECEK DİYE YAZMAYA KARAR VERDİM BU İLK HİKAYEM
4445
seks hikayeleri
İLK MİLLİ OLUŞUM HALAMI AĞLATANA KADAR SİKMEMLE OLDU
ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR SİTEYİ YENİ KEŞFETTİM GÜZEL BİR SİTE ÖZELİMİ BURAYA DÖKÜCEM BUNDAN SONRA İYİ OKUMALAR ADIM MELİH 18 YAŞINDAYIM
3620
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :