Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

çarşaflı sevişme vidio Etiketi


çarşaflı sevişme vidio carsafli-sevisme-vidio
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
mecburiyetten oldu
Adım Derya. Başımdan geçen olay tüm genç kızlara ibret olsun diye yazdım. 18 yaşında sevgilimden hamile kalmıştım. Ve beni bu yüzden terk etti. Sonra
6507
seks hikayeleri
Üvey Annem
|selam hemen konuya geçiyorum bir pazar günü evde yanlızdık üvey annemle oyatak odasındaydı ben oturma odasında oturuyordum onun yanına bir şey söylem
21191
seks hikayeleri
Ah Karım Benim
|güzel bir günün akşamıydı yurtdışından geldim karımı çağırdım hava limanına okadar güzel olmuştuki kuaför falan gördüğümde hayrankaldım olacakya akta
2171
seks hikayeleri
Otelde
Selam dostlar ben Murat. Size başımdan dört sene önce geçen bir olayı anlatacağım. Ben Ankara`da bir resepsiyonda çalışıyordum.Ebru adında çok tatlı
991
seks hikayeleri
Teyzemle Bana Tecavüz Ettiler
Ben 21 yaşında bir erkeğim .Anlatacagım olay ben 17 yaşımdayken yani bundan 4 sene önce başımdan geçti. Kurban bayramı tatiliydi teyzem ve arkadaşları
4600
seks hikayeleri
Güzel 2 Gece
Ya arkadaşlar tam yazmıştım patron geldi sanıp sayfayı kapattım ve tekrar yazamam aynı şeyleri nese özetliyeyim ben bi kızla tanıştım msnde bunla bulu
999
seks hikayeleri
vites kolu gibi bir sikti
Merhaba. Musa ile otelde sikişmemizden 2 hafta sonraydı. Beni aradı ve evinin müsait olduğunu bu nedenle görüşebilirmiyiz dedi. Tabi dedim. Acele etme
6327
seks hikayeleri
Tangali Komşum
Merhabalar ben 19 yaşında bir gencim oncelikle size başimdan geçen olayı anlatacağim bizim altta bir kadın vardi kalçalari o kdar guzeldiki yumacıktı
4944
seks hikayeleri
Sik beni diye yalvardi
merhaba adım ogan 18 yasında hafıfı kılolu bır erkegım:) 1 ay kdar once bu sıteden msnımı ekleyen büşra ile bluşmya karar werdık tbı bı sure knustukta
5961
seks hikayeleri
Muhtesem Dortlu 1
Muhtesem Dortlu -1 Ben ve uzun zamandir birlikte oldugum erkek arkadasim sevismelerimizi fantazilerle enklendirir ve cilginlar gibi sevismemizin ardi
1485
seks hikayeleri
Kitotsuz Ve Gamze
Kilotsuz ve Gamze Slm..Ben Özlem.36 yaşındayım.Hemen konuya gireyim. Bir gün arabam tamirde olduğu için işe otobüsle gitmeye karar verdim.Hem bay
4403
seks hikayeleri
Murat Gay.bir Gay,le Evlilik
Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada b
2116
seks hikayeleri
seks ilahı ögretmenimle
ögretmenımle ılk deneyımımızı sıze yazmıstım.bu olay ıse dun aksambasımdan gectı.aksam uzerı eve dogru yururken anıden bır araba yanımdaduruverdı.bu a
6882
seks hikayeleri
ergen güzele götten verdim
slm ben 18 yaşında sex manyağı birisiyim okullar kapanmadan önce birgün evde tektim üst kattan 15 yaşında bitirmek üzere olan günümüz ergenlerinden es
2466
seks hikayeleri
Karım Ve Türbanlı
BEN 35 YAŞINDAYIM ADIM METİN İZMİRLİYİM KARIM ŞEİMA 30 YAŞINDA COK GUZEL BIRIDRI KARIM KENDISI CALIŞMAZ BENSE TAM LISE KARSISINDA BIR DUKKAN İŞLETİ
3364
seks hikayeleri
Yarak Özlemiş Yengem
Slm ben sedat izmirliyim 1 80 boyunda siyah gözlü sarı saçlı yakışıklı bir gencim yaşım 17 neyse hikayeme geçeyim yengemin adı esra 35 yaşında 75 kilo
23446
seks hikayeleri
Mükemmel Sex
merhaba ben boludan ozlem. Size ümit ile aramda yaŞamış olduum mükemmel fantasy i anLatacam.. ßen Liseye gidserkern(bundan3 sene önce bakireyken) ona
1087
seks hikayeleri
Öğretim Görevlisi
Ben 24 yaşında yakışıklı bir gencim. Anlatacağım olay yurt dışında bir üniversitede geçiyor. Üniversite imtahanlari sonuçlanmış tabi bende istediğim b
1605
seks hikayeleri
babamla kızı önlü arkalı
Çocukları olmadığı içinşimdi anne ve baba bildiğim kişilere evlatlık verildim. Eve geldiğimde tamamenbir aile ortamıyla karşılaştım. Tek çocuktum.Anne
5659
seks hikayeleri
Doğum Günü 1
Merhaba; Anlatacağım olay, zaman ve kişiler tamamen gerçek olup hiç bir abartma yoktur. Sizlere önce eşim ve kendim hakkında bilgi vermek istiyorum.B
1851
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :