Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erkeğin kadını sikme resimleri Etiketi


erkeğin kadını sikme resimleri erkegin_kadini_sikme_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
çılgın evli çiftler 3
merhaba arkadaşlar izmitli burak size yaşadıgım bir evli çiftle olan ilişkimi daha anlatayım yanklaşık 3 sene oldu halada ara ara görüşürüz bu arada t
1318
seks hikayeleri
ısrarla sikilmek istiyen bayan
Merhaba sikiş hikaye severler size lise yıllarındayken başımdan geçen bir anımı anlatmak istiyorum. Okuyunca beğenirseniz sitenin altındaki yorum bölü
9254
seks hikayeleri
DÜRİYE`M
iç mimarım, her parti işten sonra tatil yaparım. Bu defa evde pineklemeye kararverdim. öğleye doğru kendime bir cin+tonik koydum ve dvd porno filim ko
813
seks hikayeleri
karım nurayla saunada
Uzaktan tanıdığım bir arkadaşım saunada çalışıyordu.lüks otelin saunası olduğundan kızlı erkekli saunaydı.başka bir arkadaşımda piyasadan iki kız bulm
4728
seks hikayeleri
Hostes
Bir otobüs şirketinde hosteslik yapıyorum bir suru erkekle yattım ama bana biri dısının verdıgı zevki veremediler Neyse yine yola çıkmıştık ve gece s
2212
seks hikayeleri
Kart Tavugun Etı Tatlı Olur
Ben 14 yas erkeyım.hemen gıreyım.ust katta oturuyordu.bugune kadasr hep o gouslerı ılgımı cektı.hep dokunmak ıstdım.arada bızım balkona gelıp asagı ya
3720
seks hikayeleri
Komşu Köpegi Fena Yaptı
MerHaba Ben izmitten Kaan Geçen gün Bu olay 20.08.2006 da oldu gece uyku tutmadı. bende bu siteyi geziyordum we Hayvan bölümünü merak ettim okuyordum
16005
seks hikayeleri
Komsumuzun Frikikleri
Komşumuzun frikikleri Size üst komşumuzla aramızda geçen bir olayı anlatacağım. Biz konşularımızla 20 yıldır beraberiz. yani içli dışlıyız. En çok da
2990
seks hikayeleri
Beyaz Düş
|Akşam mesai çıkışı bayan arkadaşım aradı ve bana bir sürprizi olduğunu söyledi bende evi arayıp "işlerim uzadı biraz geçikirim" dedim ve ikinci adres
936
seks hikayeleri
ALISKANLIK YAPAN GERCEK SEX HIKAYEM
ALISKANLIK YAPAN GERCEK SEX HIKAYEM selam ben 22 yasinda ap olan bisexuelim.ve sadece aktif yada erkeksi ap olanlar ilgili cekiyo....istanbulda yasiy
9722
seks hikayeleri
Sevdadan Sonra YENGEMiKi
Sevda`dan sonra YENGEM...İKİ Mutfakda yengemin arkasından sarılıp onu öpmem ile bende bir elektriklenme oldu..ve sikim ister istemez kalktı....Yengem
2856
seks hikayeleri
Is Yerindeki Bayanla Unutulmaz Askimiz
Iş yerindeki bayanla unutulmaz aşkımız yeni işe yerimde yakşalık 1.5 yıldır çalışıyorum önceden çalıştığım yerde bile karşı rakip şirkette çalışan tl
1406
seks hikayeleri
BAYANLARA ÖZEL
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşey
4369
seks hikayeleri
Kapalı Kızı Siktim
Selam hikaye okuyucuları ben ist yakışıklı bi erkekim yaşım 26 bulgaristan göcmeniyim gecen gün iş yerinde kaynaştık bi kızla kapalıydı ve cok tatlıyd
2395
seks hikayeleri
iç çamaşırcı kocam oldu
slmlar ismimim kagancan daha önce hamamda aklımı kaybettim hikayesinin kahramnıyım:)daha öncede belirttiğim gibi kadın kıyafetleri giymekten hoşlanan
7596
seks hikayeleri
büroda fena sex yaptım
SLM ben eyüp 43 yaşında esmer orta boylu biriyim size adanadan yazıyorum. Sıcak bir yaz günüydü herzamanki gibi şirkette çalışırken 29 yaşlarında s
835
seks hikayeleri
kocamın arkadaşı bana çaktı
Herkese slm benim adım Tuğba. Daha önceleri, yani evlenmeden önceleri de sex hikayeleri okurdum. Özellikle karısını siktirenlerin, kocasını aldıp başk
17444
seks hikayeleri
yaktın beni teyze kızı
ben istanbuldan okan.Şu anda anlatacağım olay tamamiyle gerçektir.Bundan tam 4 yıl önceydi.Biz ailece her yazın teyzemlere giderdik yani her yaz olmas
6263
seks hikayeleri
Sonay Teyze
O gün annemin günü vardı. Evden çıkamamıştım. sıkıcı bir durum ama mecburen odamda takılacaktım. İlk olarak Sonay teyze gelmişti. Çok severdim Sonay t
2566
seks hikayeleri
Bakireligin Kanlı Sonu
Ben yucel dersane ogrencisiyim dersane kız larını bilir siniz hepsi simarık ve zengın aile kızlarıdır neyse ben uzun boylu cekici bir erkegim dersaned
2735
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :