Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erkeğin kadını sikme resimleri Etiketi


erkeğin kadını sikme resimleri erkegin_kadini_sikme_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
YENGECiM
YENGECİM Ben 18 yaşındayım bu olay bu gece gerçekleşti. yengem 34 yasında ama tas bebek gibi. Bu Cuma akşamı yengemlere gitmiştik ben banyoda elimi y
3651
seks hikayeleri
Ablamın bebek gibi göt deliği
adım Tolga Size ablamı nasıl siktiğimi anlatmak istiyorum. Ablama oldum olası hastayımdır.Hep onu düşünür 31 çekerdim.Ben 18 ablam 20 yaşında adı Aysu
14193
seks hikayeleri
Çigdemin Götü
Slm arkadaşlar ben ist den yazıyorum bizim bir akrabamızın kızı we benim sınıf arkadaşım çigdem le bir annesiyle bize geldiler annesiyle annem komşuya
1757
seks hikayeleri
Cilgin Baldiz
Çılgın Baldız Baldız bir bahar günü bize geldi. Öğleden sonra yemeği yemiş oturuyorduk. Baldız yeni bir yıllık evliydi. Yani taze gelindi.Karım çay d
10835
seks hikayeleri
Semiha Teyze
Merhaba benim adım ediz. Size başımdan gecen bı olayı anlatmak istiyorum. benim ilk deneyimim diyebilirim.kendimi bildim bileli bizim alt mahallede ot
2871
seks hikayeleri
Kuzenlerim Zerrin Ve Ayse
Kuzenlerim Zerrin ve Ayşe Merhaba ben sevgi 25 yaşındayım, sizlere anlatacağım hikayem tamamen gerçektir. Olay bundan 3 yıl önce omuştu. KuzenlerimZe
4382
seks hikayeleri
babamın metresiyle
Babam ile annemin arası hiç iyi değildi boşanma noktasına gelmişlerdi.Sürekli kavga ediyorlardı ben ve küçük kardeşim sürekli odamızda sarılıp ağlıyor
10875
seks hikayeleri
Biricik Kizimı Sikişim
merhaba ben almanyadan atakan size yasadigim gercek hikayemi anlatmak istiyorum ben evlendigimde 18 esim mihri 16 yasinda idi 12 yildir evliyiz bu e
18959
seks hikayeleri
Nalan`ı Hep Isterdim
Bu anlatacagim hikaye gercektir. Taklitlerinden kacinin. Bu olay bundan bir sene olmusdu.Ben 21 yasindayim ve Almanyada kaliyorum. O zamanlar bir temi
1068
seks hikayeleri
göbek deligim dölle doldu
Gene benden merhaba. Yine bir hikaye ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. Şunu bilin ki hepsi gerçek olaylardır. Neyse ben kaldığım yerden devam ed
7522
seks hikayeleri
Emineyle Am Göt
Selam herkeze ben gökhan hemen olaya girmek istiyorum emine benim hem okuldan hemde sokaktan arkadaşımdır biz emineyle çok iyi arkadaşız ben onlara gi
2181
seks hikayeleri
Doğum Günüm
Merhaba.Ben pelin.Lise öğrencisiyim.Size başımdan geçen bir olayı anlatacağım.04/18/06 da doğum günüm vardı.Arkadaşlarımı dogüm günüme davet ettim.Pas
2936
seks hikayeleri
Okulun Memuru
|ben 14 yaşında bir öğrenciyim güzel bir okulda okuyorum ama okuldan daha güzel olan bi şey var o da okulun memuru bigün okulda nöbetçi olmuştum nöbet
6435
seks hikayeleri
Böyle Matematikçiye Kurban Olayım
Ben 20 yasında dersaneye giden bi ögrenciydim tabii o zamanlar. dersaneye basladıgım günden beri hayran oldugum bi matematikçi vardı mükemmel dudaklar
2846
seks hikayeleri
hizmetçi dedigün böyle olmalı
Anlatacağım hikaye almanyada geçiyor. Ben almanyada okurken kendime bir ev tutmuştum. Malum yurt falan gibi yerler bana göre değildi. Ailemden aldığım
3073
seks hikayeleri
Esimin Dort Arkadasi
Eşimin Dört Arkadaşı Ben degisik seks yapmaktanda hoslanirim. Özellikle kölelik yapmak ve cezalandirilmak çok hosuma gider. Bunu bir seks biçimi
2434
seks hikayeleri
halamla sabahlar olmuyo
olay basımdan gecen bahar gecti…ben 19 yasında 1,80 boyuında 70 kg bir gencim.hemen tatlı anıma gecmek istiorum aksam halamlara misafirliğe gitmiştik
3368
seks hikayeleri
Korkum 3
| Karım o olaydan sonra oğlana karşı sert bir tavır takınmıştı. Ertesi gün oğlanı kabul etmedi. Birkaç gün sonra oğlan geldi. Karım çok sert bir
1994
seks hikayeleri
20LİK TESETTÜRLÜ
ARKADAŞIN DÜKANINA GİTTİM KIZI VARDI TESETTÜRLÜYDÜ BANA DÜKANIN ÜST KATINA AGIR ÇUVAL ÇIKARACAM DEDİ YARDIM EDİM DEDİM O ÖNDE BEN ARKADA YUKARI ÇIKARK
12729
seks hikayeleri
tekirdaglı lolitayla
Merhabalar! Size 2 hafta önce başımdan geçen olayı anlatacağım. Ben tekirdağ/m. Ereğlisinde oturuyorum. Pazar günü evde çet yaparken tek
571
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :