Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşşekle sex Etiketi


eşşekle sex essekle_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
aynı evde kaynanamla
Evliyim ve . Daha doğrusu iki senedir dul olduğu icin bize taşınmak zorunda kaldı. Ben ve eşim işe gidince ev işlerini yapıyor ve bize yardımı oluyor
20092
seks hikayeleri
meger benim kısmetimmiş
26 yaşında işim geregi sürekli seyehat eden birisiyim.Yaklaşık 6 ay önce Anamur Konya yolu arasında küçük bir köyün girişinde arabamın arıza sebebiyle
3561
seks hikayeleri
Kaliteli ve Zevkli Bir İlişki..!
31 Yaşında Üniversite mezunu biseksüelim. Antalyada yaşadığım güzel bir anımı size anlatmak istiyorum. Tek başıma tatil yaptığım otelde akşam animasyo
2713
seks hikayeleri
Anam
Vizelerin başlamak üzere olduğu sıcak bir yaz günüydü. Izmir’de okuduğum üniversiteden eve kendimi zor attım. üniversiteli kızlar yine acayip gi
8944
seks hikayeleri
22 Cm Mi Iiiimmm
22 cm mi? ıııımmm selam ben bursadan melih. ilk defa yazıyorum. okulun son günlerinde başımdan geçen bi olayı yazıcam. ben yeşil gözlü yakışıklı
0
seks hikayeleri
Ammmm
Slm bu olay yaklasık 3 yıl once basıma geldı ama dorulugundaqn emın olabılırsınız .... bırgun karsı komsumun kızı benı ewıne cagırdı bende gıttım bırd
2344
seks hikayeleri
ne sikişti be !!!!!
Bu olay 3 ay önce olmuştu ben o zmn izmirdeydim deniz kumsal we kızlar, ben 16 yaşındayım bir akşam bir kzıla tanıştım kız çok sexydi.beni gittikçe az
1661
seks hikayeleri
Mükemmel Gece
O gecenin mükemmel geçece ği belliydi.ben ve bir kaç sınıf arkadaşım bir erkek ve iki kız arkadaaşım hepimiz aynı sınıfta okuyorduk.bizim eve geldik.b
1613
seks hikayeleri
LİSEDEKİ KIZ ARKADAŞIM
Mmerhaba ben mustafa hünüz 18 yaşındayım lise son öğrencisiyimgecen yıl okulun ilk dönemi bir kız la tanıştım ismi seval cok güzel bir kızdı 1 70 civa
1330
seks hikayeleri
Kızıl Yavru Ve Nazan
|slm biz iki kafadar olan abdullah ve onur.birgün bizim dershanedeki etud uzamıstı.busra yer olmadıgı ıcın yanıma oturdu.benım kotu bı nıyetım yoktu a
1775
seks hikayeleri
komşumla çatıda
Ben komşu kızıyla beraber okuldan gelişte olsun veya biyerlere giderken olsun bazen asansörde karşılaşır yüzeysel olarak sewişirdik. işte birgün 23 ni
3266
seks hikayeleri
Alt Komşumuz
İşe gitmek için evden çıkmıştım saat 10:30 - 11:00 gibiydi bir önceki gece geç saate kadar çalıştığım için bu saatte işe gidiyordum. Tam apartmandan ç
2860
seks hikayeleri
sevgilim bakireymiş banane ben affetmem
Bunda 1 yil onceydi. Bir hafta sonu ayvaliga kiz arkadasimin yanina gitmistim. Tum cumartesi denize girdik aksamda diskoya gidip eglendik. Kiz arkadas
6071
seks hikayeleri
Sevgilim Ve Kuzeni
Merhaba sadece birkaç gündür bu siteye giriyorum ve bende bir Hikaye göndermek istedimBen eskiden bir pazarlama şirketinde çalışıyordum. Orda çalıştığ
0
seks hikayeleri
harikaydı ama
slm ben aykut bu yazacağım yaşanmış gerçek bir hikayedir benim 3 tane çift arkadaşım var bu arkadaşlarla sörekli buluşur ve sabahlara kadar sex yap
932
seks hikayeleri
Kanadali Cift
Kanadalı çift internet kanalıyla net metınk yanı goruntulu cetde esımle bırlıkte bazı cıftlerle seks yapıyorduk ve bır gun kanadalı bır cıftlede aynı
1495
seks hikayeleri
komşumun 2 kızıyla
ben sekan sarı saçlı mavi gözlü birisiyim boyum 1.80 15 yaşındayım neyse hikayeme geçiyim birgün evde oturuyorum evdede kimse yok annemler 3 günlüğüne
793
seks hikayeleri
Grup Ama Ne Grup
Grup ama ne grup bi gün arkadaşlarla oturuyorduk.o arada bizim aşaki evde oturan derya gecti.taş gibi götünü sallaya sallaya bi de pantolonu aşagıya
2542
seks hikayeleri
Liseye Giden Kizlari Vardi Adi Songuldu
Liseye Giden Kızları Vardı, Adı Songül`dü... Bazen teyzemlere gider birkaç gün onlarda kalırdık, liseye giden kızları vardı adı Songül`dü. Ok
5568
seks hikayeleri
yengem benim ya
Selam ben oğuzhan size sabah başımdan geçen bi olayı anlatacam bizimler amcamlarla köye gitti ben evde üni formu dolduruyodum birden zil açdı gelen da
2398
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :