Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gay ve tıravestiler Etiketi


gay ve tıravestiler gay_ve_tiravestiler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Olmaz Boyle Sey
Olmaz böyle şey Herkese merhaba Bu anlatacağım hikaye baştan sona gerçektir,en ufak hayal gücü yada fantazi yer almamaktadır.Şimdi arkanıza yasla
0
seks hikayeleri
Kaçak Et
Merhaba burada yazacağım olay sadece bir itiraftır. O yüzden anlattıklarım tamamen gerçek olduğu için isimleri değiştirerek yazacağım. Hayatımda hiç k
1498
seks hikayeleri
Baldız Ve Eşim
sizle paylaşacağım bu gercek olay umarım herkesin başına gelir.bir gün iş dönüşü eve geldim evde kimse yoktu eşime telefon açtım nerdesin birsaate ka
14369
seks hikayeleri
Türbanlının Baştan Çıktıgı An
Türbanlının Baştan Çıktıgı An Merhaba sevgili seks-hikaye.com okuyucuları. Ben iki yıl önce evlenmiş 21 yaşında tesettürlü bir bayanım. Size bir a
3167
seks hikayeleri
Canim Ablam
Merhabalar.ben kemal 25 yasınayım bu olay basimdan ben 14 yasimdayken gecti ablamda benden 2 yas buyuktur o zamanlarda arada bir beraber yatardik kims
13777
seks hikayeleri
üstüme atladı resmen
Ben 18 yaşında bir delikanlıyım .Bursada oturuyorum liseyi bitirdim ama üniyikızların amcıkalrı yüzğnden çaılmadığım için kazanamadım beni aramak isti
922
seks hikayeleri
Iki Lezbiyen Beni Becerdi
İki Lezbiyen Beni Becerdi Adım mehmet. Tatile yanlız cıkmıştım. Fetiyenin barlarını dolaştıktan sonra birkaç kutu birayıda sahilde bitirdim. Hiç yapm
7939
seks hikayeleri
Teyzemin Kolesiyim
Teyzemin kölesiyim ailemin vefatından sonra tek akrabamız olan teyzemin yanına gittik kardeşim suna ile. teyzem tek kızıyla yaşıyor vede 5 senedir du
0
seks hikayeleri
billur ablayı masadaaa
Anlatacağım bu hikâye de isimleri değiştirerek anlatacağım. Yaşananlar gerçek olduğundan tanıdık birilerin okuyacak ihtimalinden dolayı. Ben 31 yaşınd
7769
seks hikayeleri
Kayinvalidemle Termalde
Kayınvalidemle Termalde selam ben damla.ayvalıkta şirin bir kasabasında oturuyorum.bir senelik evli ve kocamı çok seviyorum.kayınvalidem gülşen 46 ya
6515
seks hikayeleri
Olsunda Olgun Bayan Olsun
Olsunda olgun bayan olsun ben 32 yaşında oldukca yakışıklı biriyim.oldum olası böyle bir zaafım vardı.bunu ilk kez gercekleşmesi tamamem bir tesadüfd
1392
seks hikayeleri
ev sahibinin ogluyla yattım
Merhaba ben Menşure. 28 yaşında, 1.65 boyunda, 64 kiloda, etine dolgun biriyim. Eşimle 8 sene önce evlendim. İ lk başlarda sekste oldukça tecrübesi
2778
seks hikayeleri
Bakireyimmmm
Slm bn istanbuldan ismimi sölemek istemiyorum bakire bir kızım bi akşam sewgilimin ewinde kimsse yoktu bnde onun yanına gittim o maç izliyodu bnei gör
2936
seks hikayeleri
kiracımı
Bizim bi kiracımız vardı çok sexsiydi ben daha 15 yaşındaydım içimden ah ulan bi büyüsem su kadından kira falan almam bana göt versin yeter neyse bi g
2122
seks hikayeleri
amcık tarlasına düştüm
Merhaba arkadaslar!bu sayfayi daha yeni kesfettigim icin,burada yasanan anilara birde ben yenisini ekliyeyim dedim.Ben almanyada yasiyorum,yasim 33,bi
3501
seks hikayeleri
Ormanda
| Köyümüz ufak bir köydü. Orman kenarında hemen birbirine yakın 4 köyle de komşu. Köylüler birbirini tanır kız alıp vermeler çok olduğu için he
3646
seks hikayeleri
Yengemin Kaymak Gibi Amı
|Slm ben Murat şuan 18 yaşındayım bu olay ben 16 yaşındayken oldu Ben Ankaraya tatile gittim Bir gün amcamlara gidecektim eşortmanlarımı giymiştim Amc
8500
seks hikayeleri
unutamıyorum
selam ben sadece hikayemi yazacağım beğenip beğenmemek size kalmış ben 40 yaşında pasif ve cd olmayı seven biriyim bir arkadaşım var ve ondan çok hoşl
2489
seks hikayeleri
Inşaatta Zorla
Selam ben ankaradan aslı.Bu olay başıma geldiğinde 19 yaşındaydım.bizim evin karşısına yeni bir bina yapılıyordu.10-15 işçisi falan vardı.Bende her gü
7248
seks hikayeleri
Ben Eşim Ve Yengem
Bu olay gerçek olup yalnızca isimler deyiştirilmiştir.Benim adım Emel 30 yaşında esmer güzeli 1.75 cm boyundayım eşim Sami 34 yaşında 1.85 cm boyunda
9472
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :