Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

KÖRPE LOLİŞ Etiketi


KÖRPE LOLİŞ kOrpe-lolis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Babamla Otelde
gerçi evde müsait olmamıştı.artık dayanamıyordum babama söyleme kararı aldım ama nasıl söylerdim ve sonunda babamla şakalaşır gibi yapıp kulana fısıld
15222
seks hikayeleri
Ormanda Tecavüz
Merhaba Ben Sevgi. İstanbul Aksaray`da oturuyorum.4Sene önce,üniversite sınavından önce arkadaşlarla fatih ormanına gittik piknik felan yaptık yemekt
3024
seks hikayeleri
BABAM BEN VE KOCALARIM
BABAM BEN VE KOCALARIM Merhaba, ben 20 yaşında evli bir kadın olan Ezgi. Eşim Okan ile bir yıl önce severek evlendik. Benim ailem gayet açık olmasına
4528
seks hikayeleri
Icimdeki Kadınlık
|merhaba ben 23 yaşında 176 boyunda 55 kilolu balık etli biriyim.icimdeki kadınsı duygu ortaokul yıllarında başladı.evde yalnız kalınca ablamın kilodu
1853
seks hikayeleri
Ablamla Ormanda Kosarken
Ablamla Ormanda Kosarken...... Bir gün ablamla ormanda beraber kosmaya karar verdik.Ablam o siralar 17 yasindaydi ben de 1 yas onda kücükdüm.Ablamin
11902
seks hikayeleri
Ah Şu Otobüsler
Ah Şu Otobüsler Herkese Merhaba. Son on yıldır hiç otobüse binmemiştim emin önünden şişliye bindim tıklım tıklım aracsız niye geldin dedim kendi ke
6725
seks hikayeleri
amsızlık canıma tak etti
Ben ıspartadan Fırat.Bu site aracılığı ile tanıştığım ve geçen hafta yaşadığım bir tecrübemi anlatmak istiyorum sizlere. Bundan 3 hafta kadar önce .Se
2543
seks hikayeleri
Kıskançlık
SLM BEN AZIZ ESIM NALAN IYI BIR SEKS HAYATIMIZ VARDI TAKI ANNEM ÖLUNCEYE KADAR EVIN TEK OGLUYUM IKI KIZ KARDESIM VAR BABAM YANLIZ KALINCA YANIMA ALDIM
0
seks hikayeleri
Doyamadim
Doyamadım Bundan bırkaç yıl önceydi; Adana`da baraj yolunda gezerken 16 yaşlarında adının Murat olduğunu söyleyen bir genç yanıma geldi abi paran var
2244
seks hikayeleri
Sarışın Bakire Kardeşler
Sarışın Bakire Kardeşler Ben efsane... biliyorum efsane cok iddaali bir takma isim; ama tanıyanlar bu ismi uygun gördüler sağolsunlar.. `ee neden e
2205
seks hikayeleri
Nilay Hiç Etek Giymezdi
Merhaba, ben 22 yaşında bir gencim. Sizlere çalıştığım işyerinde Nilay ile yaşadığım olayları anlatacağım. Nilay benimle aynı işyerinde çalışan, 30 y
2690
seks hikayeleri
Çok Güzeldi
Slm benim adım emre 20 yaşındayım olgun bayanları çok seviyorum. gene birgün otobüsteyim otobüs kalabalık bayana yol werdim bayan gülümseyerek oturdu
1400
seks hikayeleri
tır şöförü
Slm..adım serdar 41 yaşında 170 boy 85 kilo TIR şöförüyüm..anlatacağım olay fransa da başımdan geçti.Türkiye den fransa, Paris e yük götürüyordum.Pari
2412
seks hikayeleri
uyuyan kızı
Slm ben 16 yaşında bir abazayım 4 yaşındaki kızla olan yakınlığımı anlatıcam size. Annemin arkadaşları bize misafirliğe gelmişlerdi kalabalıklardı.ben
12523
seks hikayeleri
Kızlarr
17 yasındayım adım can.ozel bı okulda okuyorum.ve sınıfta 5erkek 13 kız var.ama aramızdan su sızmaz cok ıyı anlasırız.bı gun okulda gezı vardı sadece
7510
seks hikayeleri
Ağzına Boşalmamı Söyledi
Ağzına Boşalmamı Söyledi arkadaslar bu sıteye daha once de hıkayemı tazmıstım bu yazıcım hıkayede dun aksam bar cıkısı yasadıgım bı hıkaye ve tamam
1245
seks hikayeleri
Pamuk Prenses Ve Yedi Cuceler
Pamuk Prenses Ve Yedi Cüceler Bir varmış bir yokmuş. Bir zamanlar çok uzak bir ülkede yaşayan mutlu mu mutlu bir kral ve kraliçe varmış. Halkı tarafı
2307
seks hikayeleri
Komşumla
Anlatmak istediğim hikaye ben 17 yaşımda iken başımdan geçti ve benim için ilkti. O zamanlar üst kat komşumuz olan İbrahim amcayla aramız oldukça iyiy
2373
seks hikayeleri
Komşu Kızııııı
| Merhaba dostlar benimde beğeneceğinizi umduğum bir hikayem var sizlere.Kocası Almanyada çalışan 16 yaşında lise 1 e giden nurcan adında bir kızı
2038
seks hikayeleri
Teyzemin Kızı
Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşın da istanbulda oturan biriyim.. benim istanbul dışında oturan bi teyzem vardı. teyzemin birde kızı vardı 16 yaşında..
4920
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :