Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

nişanlı sex hikayeler Etiketi


nişanlı sex hikayeler nisanli_sex_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ah Ne Güzel Zevkti
Ben Emrah size başımdan hiç unutmayacağınız bir olayı anlatmak istiyorum bu olay ama gerçek bir hatıra olarak aklımdan kalmıştır. Bizim evimiz nazilli
9390
seks hikayeleri
Ah Derya2
|slm ben yıne mustafa en son pozısyonlarda kalmıstık neyse tam sıksırken kapı caldı baktım arkadasım halılıbrhım mıs neyse kapıyı actım halo ya ıcerı
1298
seks hikayeleri
Sadist Teyzem Ve Enistem
-------------------------------------------------------------------------------- Sadist Teyzem ve Eniştem Benim bir teyzem var, teyze demek için b
4212
seks hikayeleri
Baldilarim
Baldilarim slm arkadaslar ben direk maile geciyorum Su an 22 yasindayim ve ben sizlere birkac yil onceki hikayemi anlaticam okula 18 de universte
1416
seks hikayeleri
Lezle Lezzetli
|karımın işyerindeki yeni sekreter kız 170 boylarında kaymak gibi teni ve yeşil gözleriyle beni baştan çıkarıyordu her gittiğimde uzun ısrralar
1334
seks hikayeleri
Sevgilimin Kırık Ayağı
Ben bi gün okulda sevgilimle oturuyoduk ayağında parmak arası terlik vardı ben ayana bakarken bana ayama mı bakıyosun dedi ama kız o kadar güzelki aya
3019
seks hikayeleri
Güzel Arzu
GüzeL ARZU Ben bursada oturmaktayım 30 yaşında - 1.87 boyunda-68 kilo siyah saçlı etrafımda çılgın olan ve gizliliğe çok önem veren birisiyim.size
1470
seks hikayeleri
Sert Hoca
|Selam ben İzmirden Tamer bu olayın tamamı gerçektir.Lise1 sınıfın sonlarındayken başımdan geçen güzel olayı sizlere yazacağım.Aylardan Nisan ayıydı v
4386
seks hikayeleri
Sinirsizca Seks
Sınırsızca Seks Geçen haftasonu, liseden arkadasim Asiye bana takilmisti. Asiye pratisyen doktordu ve henüz evlenmemisti. Artik evlenme zamanin g
2201
seks hikayeleri
Fetis Hikayelerim
Fetiş Hikayelerim... Selam... 24 yaşındayım. Erkeğim. İstanbul`da yaşıyorum ve bekarım. Fazla bir gelirim yok ama durumum kötüde değil. Adımı söy
3893
seks hikayeleri
Pazar Sürprizi
Slm ben Doğan sana başımdan geçen garip ama bir okadar güzel bir hikayeyi anlatacağım. Benim asıl mesleğim bilgi işlem ama izinli olduğum bir günde ba
1456
seks hikayeleri
İri Memeli Teyzem
adım şenol 20 yasındayım istanbul kartalda yasıyorum teyzem 42 yasında evli bizim üst katımızda oturuyolar kendisi kapali balik etli biri memeleri öze
4750
seks hikayeleri
BEYAZ TENLİ TAVŞAN
| BEYAZ TENLİ TAVŞAN selam ben 35 yaşında kumral 170 boylu yani anlıcanız normal birisiyim.neyse ben hemen konuya
1254
seks hikayeleri
komşumun abaza ogluyla
Ben 28 Yaşında 1,78 boyunda, 56 kilo, esmer - mavi gözlü, beyaz tenli, aslen izmirli, ancak istanbulda yaşayan bir bayanım. 90-60-90 diye tabir edebil
7421
seks hikayeleri
Aahhhh Be Kızımmm ? :)
|slm ben suadiye den adım batuhan bundan yaklaşık 2 yıl önce oln bir olayı sizlerle paylaşıcam ozamanlaz 24 yaşındaydımm liseden bir kız arkadaşı görd
5118
seks hikayeleri
Hamile Yengem
Selamlar 22 yaşında muhasebe işiyle uğraşıyorum. Dayımın deyim yerindeyse taş gibi fahriye adında bir karısı var.oldum olası ona hasta olup devamlı 31
0
seks hikayeleri
Annem
|bi gün annemle oturuyoduk babam şehir dışındaydı saat gece 11 di ben sanamadım u içmeye mutfağa gitti ve mutfaktan aynaya annemim görüntüsü yansıyo
5274
seks hikayeleri
türbanlı karımı ardaşıma siktirdim
Merhabalar, önce bunun bir fantazi ile başladığını belirteyim. karım modern türbanlı güzel bir bayandır. ben 33 karım elif 30 yaşındadır. karım ile se
12964
seks hikayeleri
ABİME DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ ( Kendimi Sundum )
Herkese merhaba ben istanbuldam 1.74 bynda seks düşkünü bir kızm adım MELEK bende bu sitenin sıkı takipçilerindenim bu siteye girip hikayeleri okudukç
13428
seks hikayeleri
Herkes Gidince
Nesrin çalıştığım işyerinin en güzel kızlarından biriydi. Departmanın ise en güzeli. Henüz 18 yaşındaydı ve yaş farkından dolayı bana hep abi derdi. G
1276
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :