Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

nişanlı sex hikayeler Etiketi


nişanlı sex hikayeler nisanli_sex_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kuzenim Hanife
Halamın kızı hanife 16 yaşında bi afetti şekilli kalçaları ğöğüsleri balık eti vücudu süperdi sıksık onlara gider hanife nin vücudunu seyrederdim.bend
4004
seks hikayeleri
baldızın kızına kaydım
adım polat bende hıkayemı yazmaya karar verıdm benım 1 tane baldızım var ve bır kızı bırde oğlu var kız nın adı aysun aysun kısa boylu 18 yasında cılı
3870
seks hikayeleri
Mini Etekli Azgın
MİNİ ETEKLİ AZGIN  Herkese slm.Anlatacağım olay hikaye değil tamamen gerçektir.Okuyacağınız olaydaki bayan isimleri gizlilik için öylesine seçil
2338
seks hikayeleri
URLA KIYILARIII
URLA KIYILARINDA GECE DENİZ KENARLARINA PARK ETMİŞ ARABALARA POLİSTEN BAŞKA KİMSELER YAKLAŞMASIN. ÇÜNKÜ ARABALARIN İÇERİSİNDEKİ ISIDAN DOLAYI CAMLAR B
1220
seks hikayeleri
İlk Kez Siktim
Merhaba ben 25 yaşında evli biriyim.5 yıl önce liseli kız arkadaşımı nasıl siktiğimi anlatacağım.İstanbulda dersaneye bir kaç okul arkadaşlarımızla ak
8125
seks hikayeleri
DELİKĞE DAYANAMIYORUM
Slm arkadaşlar şimdiki hikayem tatile bodruma giderken ötübüse bindim tatile bodruma gidiyordum koridor tarafında oturuyodum hemen karşı koltukda 45 y
1336
seks hikayeleri
böyle ev sahibine sik kurban
EVET GACAN YAZIMIN KALDIGI YERDEN DEVAM EDIYORUM.O GUN KONUSTUK NELER VENASIL YAPACAZ KI KIMSEYE CAKTIRMAYALIM ILISKIMIZI DIYE VE SEVGI HANIM EVINEGIT
5054
seks hikayeleri
sevgilimle basıldık
Merhaba ben 25 yaşında yakışıklı şu ana kadar 36 kızla çıkmış yarısıyla sikişmiş bir erkeğim içlerinden birine bağlandım ve onu deliler seviyordum baş
3103
seks hikayeleri
Annem Ve Arkadaşlarım
Herkese selam bu olay beni ne kadar sinirlendirdiyse de hoşuma da gitmedi değil. Ben antalyadan Koray. Anlatacağım olay annem Nurten ve arkadaşlarım a
4361
seks hikayeleri
O Ve Ben
Slm ben gogo ankara da bi apartmanda oturuyom 18 yaşındayım neyse başlim.bizim bi komşumuz var fatma teyze onunda bi oglu hakan hakan 5e gidiyo ve ço
1416
seks hikayeleri
Kahramanlar Ben Ve Eşim
Selam ben mavili.Bu bir yaşanmış hikayedir.Kesinlikle uydurma, hayal ürünü değildir.Hikayenin kahramanları ben ve eşim.evliliğimizin altıncı yılını do
1476
seks hikayeleri
tanya ile yattım
bu hikayeyi beğeneceğinizi umuyorum. Çünkü gerçek… Ama gerçekten gerçek :) Ben daha önceki tüm cinsel deneyimlerimi hep olgun kadınlarla yaşadım. Genç
383
seks hikayeleri
sevgilim beni sikmeyince önüme gelene
Ben Tanem. 23 yaşında, esmer, mavi gözlü, hoş bir vücuda sahip olan bir bayanım. Sokağa yataktan kalktığım halimle bile çıksam dikkat çekerim. İşte bö
14047
seks hikayeleri
Annemin Süper Minisi
Annemin Süper Minisi Selam Arkadaşlar.. Benim anneme olan ilgim 12 yaşında başlamıştı daha yeni erkek olmayada adım atarken annemin giydiği kıyafet
12006
seks hikayeleri
Kadin Gozuyle 2
Kadın Gözüyle 2 Yine bir gün yandaki seksi komsumuzu alip sevgilimle birlikte yemege gittik. Her zaman istemistim sevgilimden kiskanabilecegim se
5744
seks hikayeleri
Patladı
BİRGÜN EVDE CANIM SIKILMIŞTI NE YAPACAĞIMI BİLMİYORDUM BİZİM MAHALLEDE İSMİ LAZIM DEĞİL Bİİ KIZ WAR DI LİSE 2 YE GİDİYORDU BEN ONU HAYAL EDERDİM BİRGÜ
1368
seks hikayeleri
hayallerim gerçekleşti
Bir önceki hikayemde bahsettiğim fırsat çok daha harika bi şeydi. Öğleye doğru onların akrabaları olan birileri daha geldi. İlk başta her şey gayet n
1200
seks hikayeleri
Kelebekler Vadisinde Sex
ismim serkan evliyken yasadıklşarımdan bir demet Baldızım Gülay`sa 22 yaşında.O da türbanlı bu olaylar sırasında nişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evl
1336
seks hikayeleri
KAYNANAMIN GÖTÜ
Merhaba size şu anda bile yaşamakta olduğum hikayemi anlatacağım.6 yıldır eviliyim güzel sayılmaz ama bana göre çok seksi sevişmeyi çok iyi bilen bir
11174
seks hikayeleri
Üvey Annem
Merhaba size başımdan geçen bir ilginç ama güzel bir olayı anlatmak istiyorum ben 17 yaşında bir gencim kendime seks konusunda fazla güvenemezdim ve o
11222
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :