Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

porna vahşi Etiketi


porna vahşi porna_vahsi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bekleme Salonu
Bekleme salonu ben 22 yaşında varlıklı sayıla bilecek bir ailenin büyük oğluyum neyse uzatmayım.bundan bir ay falan önceydi kız arkadaşım hasta oldug
1247
seks hikayeleri
Dayı Kızı
|bundan 2 sene önce dayımın kızı olan 16 yasındaki elif yeni bilgisayar almıstı ve bana telefob edip bilgisayar da bi sorujn var gelip bakarmısın dedi
0
seks hikayeleri
Telefonda Sex 2
|bu site gerçekten çok hoş... anlattığım hikayenin doğrulunu anlamak için arkadaşlar mesaj atmışlar. çok mutlu oldum inanın bana.. bir bayan bana m
1214
seks hikayeleri
Kocası Istedi
merhaba benim adınm kadir. ben 84 lü bir gencim. 23 şubat 2004 2005arası askerlik yaptım, size anlatacağım hikaye askerlikten yaklaşık bir ay öncebizi
2017
seks hikayeleri
Yarma Şeftali
Selam hikaye okuyucuları sizlere daha önce dilenci adlı bir hikayemi daha göndermiştim. Şimdi sizlerle başka bir hikayemi daha paylaşmak istiyorum. Be
1749
seks hikayeleri
Yazık
Ben prens burda yazılanların coguna ınanmıyorum bu kadar sacma bı sey olamaz kız 1 kac saat heves ıcın kızlıgından oluyo sızce bunlar mantıklımı ıyı d
1077
seks hikayeleri
arkadaşımın yeni evli bacısını siktim
size 8 ay önce başım gecen bir olayı anlatayım benim bir arkadaşım var evli yeni evli onun bir kardeşi var ismi meral diye güzel fizik deseniz mükemme
41320
seks hikayeleri
Kaynanam Sikimi Emiyordu
Kaynanam Sikimi Emiyordu Ben 35 yaşında 180 boyunda 90 kiloluk evli adamım bir gün kaynanamın evine yalnız gittim kaynanam 72 yaşında 155 boyunda 9
0
seks hikayeleri
eşimin arkadaşına
Evliyim ve 37 yaşımdayım. Eşimde 36 yaşında eşimle anlaşarak evlendik. Eşimle sex hayatımız çok iyi. Haftada en az 4 defa sevişiriz ve en az iki defa
3762
seks hikayeleri
Amcamin Tacizi
Amcamın Tacizi Şimdi düşünüyorum da, küçüklüğümden beri kaç kişinin tacizine uğramışım. Ben olanca masumiyetimle sevgi göstermişim, karşımdakiler ise
0
seks hikayeleri
Biseksuel Bayanım
Biseksuel Bayanım Selamlar ben gulsen 25 yasindayim ve boyum 1.77 egitimimi istanbulda devam etmekteyim ve hollanda dogumluyum,neyse bunlar onemli
0
seks hikayeleri
Annem Beni Kırmadı
Halamın kızının düğünüydü piste dans eden çiftleri gösteren annem Neden sende birini dansa kaldırmıyorsun diye sordu masamız oldukça kalabalıktı babam
9283
seks hikayeleri
olgun çiftle seks muhteşemdi
selam egeden mehmet yaş 38 arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak istiyorum diyen olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan
1432
seks hikayeleri
EVLİ BAYAN
selam ben serkan bu siteyi 1 aydan beri takip ediyorum benim yağanmış bir hikaye kusura bakmayın o kadar atıp tutamam ve fazlada abartamam.bir gün mur
3184
seks hikayeleri
Arkadaşımın Annesi
Benım serhat adında bır arkadasım vardı. Orta okulda sınıf (malatya)arkadasıysık. Aramız cok ıyıydı. Serhat benı bır gun evıne daveet ettı. İlk once ı
20552
seks hikayeleri
kankalarım annemi tattılar
Slm ben isviçreden norton babam turk annem ise isviçreli ben annem ile beraber yasıyorum babam ben küçkken vefat etmiş annemde bir daha ewlenmemiş ama
4948
seks hikayeleri
Anal Seks
Beni 4-5 günlüğüne yanına davet ettiğinde birbirimizi tanıyalı daha birkaç hafta olmuştu. Normalde, aramızdaki uzak mesafe yüzünden arada bir görüşebi
2348
seks hikayeleri
komşum leyla
merhaba ben 20 yaşında bir gencim anlatacağım olay 2 sene önce yani ben 18 yaşındayken oldu.bizim bi komşumuzun kızı var leyla adında çok güzeldi çeki
2347
seks hikayeleri
Son Pişmanlık
Ben Üniversitede okuyan çok yakışıklı 23 yasında bir gencim.hazırlık okurken seks hayatım yok gibiydi.kızların hepsısın gözü üzerimde olsada ben kendi
910
seks hikayeleri
Koca Götlü Annem
Benim anlem le sevişmelerim bundan iki yıl önce başladı kış vaktı olması lazım dogal gazda bı sorun vardı vebabamda akra ba ziyareti için şehir dışınd
14205
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :