Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

sikişli filimler porno Etiketi


sikişli filimler porno sikisli_filimler_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kuzenimle Yazlıkta Kızlık Bozma....
merhaba ben izmirde oturuyorum 18 yasındayım size gecen yaz basımdan gecen bir anıyı anlatcam. annemler yazlıktan eve donmustu ama ben yazlıkta kal
11596
seks hikayeleri
Yengem Sonsuz Zevk
Merhaba arkadaşlar ben Ahmet İstanbul da yaşıyorum,17 yaşındayım fazla yakışıklı sayılmamam ama yinede çok sayıda kız arkadaşım oldu bir gün amcaoglu
7491
seks hikayeleri
Dul bayanla Yasadiklarim
selamlar saygilar ben simdi size basimdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacam yani inanip yada inanmamak sizin elinizde gerci hikayeyi okurken ne kada
2610
seks hikayeleri
Sevmedigim Esimin Muduruyle Basliyan Askim
Sevmediğim eşimin müdürüyle başlıyan aşkım Merhaba yaz tatilindeki yaşananlardan dolayı eşime çok kzımıştım. Oda bana bazen katlanmak gerek deyip müd
2281
seks hikayeleri
Perihan
Selam ben 20 yaşında bir delikanlıyım apartmanımızda oturan 40 yaşlarında kilolu ama tam lömbür lömbür yani. neyse olayı anlatım ... okuldan çıkmıştı
1944
seks hikayeleri
Lobideki 45lik Sexy Bayan
Lobideki 45lik Sexy Bayan sizlere lise yıllrında başımdan gecen ilginc bi anımı paylaşmak istiyorum. maddi durumum iyi olmadığ icin akşamları caycı
2722
seks hikayeleri
TATiLDE GuZEL DAKiKALAR
TATİLDE GÜZEL DAKİKALAR Merhaba sexhikayesi okurları.Ben Kemal 30 yaşında KUŞADASI nda yaşamaktayım.Burada bir otelde çalışıyorum Geçen hafta başıma
3876
seks hikayeleri
Ah O Seral
merhabalarsize başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum biz arkadaşlarla bir internet cafeaçtık ve sonra orada yavaş yavaş çevre edinmeye başladık bu h
755
seks hikayeleri
kalın kemerle
Ben orta okul ve lisede iken, dönem 80 ’lerin sonu idi. O dönemde, elbette 80‘lerin modası hakimdi. Yani modada abartının olduğu dönem. Büyük yakalı g
809
seks hikayeleri
manitanın annesiyle
bu olay gercek yasanmıştır asla sanal yalan fantazi degildir ben 35 yaşında yaşınayım 2 yıl once tanıstıgım bi bayan arkadasımın annesiyle yasadım ilk
869
seks hikayeleri
ABLAM
, BEN VE EŞİM slm sizinle la yaşadığım bu olayı paylaşmak istedimben istanbulda yaşıyorum 28yaşında  176 boyunda kumral birisiyim ise 169 b
0
seks hikayeleri
Cografya Hocam Gulsah
Coğrafya Hocam Gülsah Her zaman ki gibi sıkıcı bir ders zili daha çalmıştı ama bu zili diğerlerinden ayıran sey dersin coğrafya olmasıydı. Coğrafyacı
1865
seks hikayeleri
Kaynanam Sikimi Emiyordu
Kaynanam Sikimi Emiyordu Ben 35 yaşında 180 boyunda 90 kiloluk evli adamım bir gün kaynanamın evine yalnız gittim kaynanam 72 yaşında 155 boyunda 9
0
seks hikayeleri
Saklambaç Oyunu
Sokakta saklambaç oynuyoduk..mahalle arkadaşlarımdan serkan ve ihsan ben nereye saklansam yanıma gelir ve saklandığım yerde beni sıkıştırırlardı..bend
4551
seks hikayeleri
Bekçi Köpekleri
İnetrnette hayvalarla sex olayı baya dikkatimi çekmişti . neyapıp etmelibende denemeliydim. ama nasıl olacaktı. büyük şehirde olmanın vediği sıkıntı .
0
seks hikayeleri
Yarrak Askina
Yarrak Aşkına... Herkese merhabalar;Bu seferki hikayemde Kadikoy`de arkadasimi beklerken beni alan yakisikliyla basimdan gecenleri anlatacagim. Valla
2660
seks hikayeleri
Kiracının Kızkardeşi
günlerden pazardı. apartmanda kimse yoktu. kiracının ailesi ve benimailem gezmeye gitti.ben evde kaldım. onun evde olduğunu bilmiyordum. hep onudüşüne
1785
seks hikayeleri
Halamın Dul Kızı
Meraba ben tayfun.24 yaşındayım.halamın 27 yaşında 3 yıl önce boşanmış bir kızı var adı dilek.öncelikle ensest ilişkileri karşıyım ama demekki insan d
3074
seks hikayeleri
Benim Herşeyim
Slm ben banu 22 yaşındayım sıze yaklaşık 4,5 ay önce yaşadığı bir ilişkimi anlatmak istedım . Ben haftata sdonu için kız arkadaşımla birlikte alı
1403
seks hikayeleri
Teyzemi Kudurttum
teyzem benden 3 yaş büyük başından kısa bir evlilik geçmiş birisidir bunu bildigim için yanu-ında sürekli şortla gezip onu kudurtur yanından geçerkend
4940
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :