Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

transeksüel sikiş Etiketi


transeksüel sikiş transeksuel_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
internetten dul hatun düşürdüm
ben avni. İnternet sayesinde çok sayıda kadınla birlikte oldum ve birlikteliklerimde devam ediyor çoğuyla size.ve hep hikayelerimi paylasırım ve payla
1304
seks hikayeleri
Küçük Kardeşim
| Ben 29 yaşında esmer tenli çok güzel olmasada vücudu iyi durumda bir bayanım. Adım Mine sizlere küçük erkek kardeşimle aramda geçen bir olay
13348
seks hikayeleri
eşimin patronu beni istiyordu
Arkadaşlar adım Tansu. Daha önceden eşimin patronuyla yaptıklarımı anlatmıştım. Şimdi başka bir seks olayımız daha oldu şimdide onu anlatacağım. Hatır
35871
seks hikayeleri
kaşla göz arası birden götüme soktu
Benim adım İnci, 27 yaşındayım, boyum 1.80 ve 55 kiloda güzel bir bayanım. Ankarada bir Otomotiv firmasında çalışıyorum ve 8 yıldır bu firmada gör
5099
seks hikayeleri
Sahender&ozlem Kardesler
Ogun evde yanlız baslarına oturuyorlardı.Bende balkondan onlarfı izliyordum.Birde baktım ozlem vcd ye bir cd koydu.izlemeye basladılar sahender ablası
1743
seks hikayeleri
Tesadüf
Selam arkadaslar ben muratyasındayımbasımdan gecen birolayı anlatıyorum ama cokgüzel birseydi birgün isten cıktım ve eve geliyordumben güngörende otu
1372
seks hikayeleri
Kaymak Gibi
Merhaba..aile içinde geçen sex konularını netten okumaya başladığımda bir çok kimsenin bu olaya meraklı olduğunu anladım.ancak yazılanların çoğu yalan
5004
seks hikayeleri
aslıyla duyguyu eve atıp siktim
MERHABA BEN CAN İSTANBULDA ÖĞRENCİYİM 2.SENEM BURDA, ALİ ADINDA ARKADAŞIMLA BİR EV TUTTUK İŞLETME OKUYORUZ.TABİİ İLK SENE İKİMİZDE HATUN AYARLAMA O
2455
seks hikayeleri
komşu kızına çakarken yakalandım
Merhaba arkadaşlar ben İsa 22 yaşında esmer uzun boylu biriyim bilgisayar bölümü mezunuyum sizlere başımdan 2 yıl önce geçen bir olayı anlatacagım. Ko
3204
seks hikayeleri
Babamın Arkadaşının Tecavüzü
22 yaşında, yakışıklı sayılabilecek biriyim. 16 yaşlarında yaşadığım bir olay sonrasında ilk pasif ilişkimi yaşadım. o zamanlar dediğim gibi henüz ço
8035
seks hikayeleri
Yaptı Ve Sattı 2
Selamlar ben canan. İlk hikayeme kaldığım yerden devam ediyorum.2000$ parayı görünce şok oldum. Vücudum sızlamasına rağmen farklı bir duygu içimi kapl
1859
seks hikayeleri
Bes Kisiydiler
Beş kişiydiler... Ben 19 yaşında uzun bacaklı, iri göğüslü, beyaz tenli, sarışın, yeşil gözlü, balık etinde bir kızım. Sevişmek benim hayat kayna
6618
seks hikayeleri
burcum
merhaba ben kenan 23 yasındayım samsunda oturuyrum.size ünv de basımdan gecen cok guzel bi olayı analatmak istiyorum.gecen sene ünv mezun olurken okul
1076
seks hikayeleri
olgun sarışın
Herkese slm saygıdeğer hikaye okuyucuları. Kayseri de ikamet eden ve özel bir şirkette çalışan. Sarısın yeşil gözlü, 1,75 boyunda 25 yaşında biriyim.
5908
seks hikayeleri
kuzenime dayadım
slm ben izmirden furkan size kuzenimle yaşadığım seks hikayesini anlatcam.kuzenim liseye gidiyor.1 71 boyunda hafif kilolu çok sexi bi kızdır.bir gün
14101
seks hikayeleri
süt gibiydi bacakları
en son artık senı evıme cagırıyorum . bana gelmeden once hazırlanmaya baslıyorum ALTIMA BEYAZ BI JARTIYER tanga ustumede sutyen . onların ustune dar k
1170
seks hikayeleri
Annem
merhaba ben hakan 19 yaşındayım 42 yaşında olan dilekle yaşıyorum.babam bizi 0 yıl önce terk etti daha sonra evlenmedi.tabiki onunda cinsel istekler
0
seks hikayeleri
Dayımın Kızı Suna
Aşağıda yazdıklarımın bir kısmı gerçek, bir kısmı ise benim kurduğum fantazilerden oluşmaktadır. O sıralar istanbul`da bir lisede okuyordum yani ail
9312
seks hikayeleri
Ofis Boy
Selam okuycu arkadaşlar ben sakaryadan ömer 29 yaşındayım 1.89 esmer normal yapılı biriyim işyerin de yeni işe başlamış 18 yaşlarında esmer uzun saclı
0
seks hikayeleri
Cok Güzeldi
|bir gün evde oturuyordum ve yanıma kız arkadsım geldi bereber konuşmaya başlatık gelirken yanında bira da almış hem konuşuyor hemde bira içiyorduk sa
1178
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :