Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

türk canlı pornr izle Etiketi


türk canlı pornr izle turk_canli_pornr_izle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bakire ELiF
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında bir gencim bnm elif adında bir sevgilim wardı onu çok seviyordum aklımın ucundan onu sikmek geçmiyordu 2 yıldan beri onl
3481
seks hikayeleri
çorap hastasıyım
Selam arkadaşlar. Bu ince çorabı bulandan allah razı olsun bence insanlık adına harika bir şey icat etmiş... Anladığınız gibi bende ince çorap hastası
1757
seks hikayeleri
Asumanin Oyunu
asumanın oyunu Geçen gün dükkandan çıkarken Asuman geldi (babamın dostu) elinde çok iyi mallar olduğunu ve çok eğleneceğimi söyledi. ben o işleri bır
1454
seks hikayeleri
Sarisin Anne Ve Tatli Kizi
Sarışın Anne ve tatlı kızı Bir gün, gece saat 23:00 sularında otoyolda arabamla gelirken bir aracın ilerde emliyet şeridinde olduğunu gördüm. Kırmızı
10669
seks hikayeleri
cografya hocasıyla
Her zaman ki gibi sıkıcı bir ders zili daha çalmıştı ama bu zili diğerlerinden ayıran sey dersin coğrafya olmasıydı. Coğrafyacı 1.77 boyun da leğen gö
1416
seks hikayeleri
Hayatımın Hatası
Ben 38 yaşında 95 63 89 olculerınde 173 boyunda eşımden ayrı bır bayanım bu olay oğlum (ali) ve arkadaşlarıyla (hakan,baki,coşkun,emre,okan) başımda
3407
seks hikayeleri
14 Lolita
14 Lolita Adım Selin. Daha 14 yaşında, ince uzun boylu yeni ergenleşmeye başlayan bir kızdım. Okullar yaz tatilindeydi ve evdekiler tatile çıkmış
24252
seks hikayeleri
Antalya Otobüsünde Seks Macerası
Antalya Otobüsünde Seks Macerası Üniversite 2. sınıfta okuyordum ve o yaz tatili arkadaslarla beraber geçirmek için antalyayı seçmiştik yazın son
3175
seks hikayeleri
50`lik Teyzem
Selam.. Benim 50 yasini geckin bir teyzem var.. Yasina ragmen erkekleriazdirabilecek kadar seksi bence.. Cocuklugum ve ergenligim onu dusunerek gecti.
3938
seks hikayeleri
Rus Kızının Ilk Gördüğü Aşk
Merhaba bende bu hikayeleri geçen sene birkee okumuştum ve bugün tekra okudum ben marmariste restaurant işletiyorum adım keko derler benim işim
1907
seks hikayeleri
Fernandez
Özel bir şirkette muhasebe elemanı olarak çalışıyorum. Şirkette dilek adında çok dolgun bir hatun var.İkimizde uzun yıllardan beri burada çalışıyorduk
850
seks hikayeleri
Göğüslerimi Em
Ben oldukça güzel, sarışın bir genç kızım ve Ona aşığım. Yani ilk erkek arkadaşıma Bunu da özellikle onun okuması için yazıyorum.Ankaradan İzmire gide
1737
seks hikayeleri
Kadin Gozuyle 2
Kadın Gözüyle 2 Yine bir gün yandaki seksi komsumuzu alip sevgilimle birlikte yemege gittik. Her zaman istemistim sevgilimden kiskanabilecegim se
5679
seks hikayeleri
Bir Aşk Hikayesi ( Çok Özel )
Selam ben Sedat 35 yaşında Sakarya’da yaşayan Sağlık Sektöründe çalışan neşeli ve esprili biriyimdir. İşimden dolayı nete sık girerim bundan 2.5
7579
seks hikayeleri
Kankamla
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında biriyim.hergün okula gidip geliorum tabi okuldada arkadaş ortamım baya bi iyi.bir gün okula gittiimde aysu adında bir ar
3523
seks hikayeleri
hayalim ece sayesinde gerçekleşti
erkese selamlar… Ben bu hikayemin gerçek olması için aylarca uğraştım ve sonunda muradıma erdim.öncelikle kendimi tanıtayım size ankara da yaşıyorum n
1433
seks hikayeleri
Annem ve Dostu
Slm ben 25 yasında kumral bir delikanlıyım. Size annemin hikayesini anlatacağım. Annem 1, 71 boyunda, ince belli ve iri kalçaları olan, ayrıca orta ir
13034
seks hikayeleri
Dükkanın Tuvaletinde
Günlerden bir pazar günüydü. O gün yine diğer günler gibi sıkıcı geçecek diyordum kendi kendime. Yolda işe giderken "acaba biraz dolaşsam mı?" diyordu
2502
seks hikayeleri
yapışık ikizler gibiydik
Küçüklükten beri tanıştığım ve sürekli beraber oynadığım bir arkadaşım vardı ben 18 oda 15 yaşındaydı ergenlik cağımız lise yıllarımız dı oyun gibi ba
7273
seks hikayeleri
Sexi Girl
|slm ben yusuf lise 3 teyim taabii biraz rotarlı size lise 3 teki tek aşkım olan duyguy la yaptığımız sexxi anlatcam ama bu hikaye degıl gercek duygu
1371
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :