Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

yırtık pijama 4 Etiketi


yırtık pijama 4 yirtik_pijama_4
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Baldız Baldan Tatlıdır
Selamlar Size ilginc ama gercek yasanmis bir annimi anlatmak istiyorum. Bundan tam iki yil önce yani ben 23 yasindayken nisanlanmistim. Nisanlimin
8400
seks hikayeleri
Karımı Arkadaşıma Aşık Ettim
|ben emirhan 32 yaşında bir şirkette çalışmaktayım 8 yıllık evliyim ve 2 senedir monoton bir yatak hayatımız vardı karım hülya ile ama ben renklendirm
5729
seks hikayeleri
En Zor Anlar - Kısa Hikaye
En Zor Anlar - Kısa Hikaye Lise ikideydim sınıftan bi çoçukla çıkoduk bi gün beni ders çalişmaya die ewine çağirdi bende gittim önceleri hakkten de
1730
seks hikayeleri
Ilker Ve Ablasi
İlker ve Ablası İlkeri anlatmıştım. Yine bir öğle vakti okuldan çıkarken servis gelmedi. İlker ablasını aradı ve ablası arabasıyla bizi almaya geldi.
1682
seks hikayeleri
karımı ormana götürüp siktiler
Slm benim ismim Haluk yasim 23 Esimin ismi esra yasi 21. 2 senedir mutlu evliyim.Esimle sex hayatimiz cok güzel.simdiye kadar grup sexe soguk bakan ka
28718
seks hikayeleri
SeLiMe ABLaYLa
SeLiMe ABLaYLa Merhaba arkadaşlar 18 yaşındayım beni tanımışsınızdır artık daha öncede hikayelerimde yazmıştım. Neyse ben bizim apartmanda hatırı say
1342
seks hikayeleri
Yengem Ve Komşusu
Herkese merhaba arkadaşlar başımdan gecen bir sırrımı sizlerle paylaşmak istedim.bundan 3 yıl öncesiydi askerden yeni gelmiştim.Ankarada arkadaşlarla
4052
seks hikayeleri
Dayanamayacagini Biliyordum
Dayanamayacağını Biliyordum Aslinda eve geldigimizden beri aklimin bir kosesinde Metin veya Ali`yle sevismek vardi. Fakat harekete gecmekte zorla
2028
seks hikayeleri
Arzu
Son günlerde yaşadığım ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hikayem tamamen gerçek olduğu için ve en başından itibaren olanları anlatmak istediğim i
1782
seks hikayeleri
Komsuma Baskın
Merhabalar bu anlatacagım olay gercekten bır filim gıbı oldu komsumuzun kocsı yurt dısında kalıyor uzun yıllardır gelmemıs ama kadın ne yapsın yarakl
4202
seks hikayeleri
evli kadınla sex yapmak süper birşey
En iyisi bundan 6 ay kadar önce başlayan ve halihazırda ara ara devam eden ilişkimden başlıyayım.Msn`de bir profil hazırlamış, "adult" içerikli baya
2488
seks hikayeleri
uyuyan kızı
Slm ben 16 yaşında bir abazayım 4 yaşındaki kızla olan yakınlığımı anlatıcam size. Annemin arkadaşları bize misafirliğe gelmişlerdi kalabalıklardı.ben
10430
seks hikayeleri
Komşu kızını evire çevire siktim
Meraba ben uşaktan yazıyorum.1.78 boylarında esmer lise 1 öğrencisiyim.bir gün okuldan çıktım eve geldim.eski okuldan arkadaşım yani komşumuz beni der
7954
seks hikayeleri
TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM
İstanbulda ikamet eden 40 yaşında bir beyim. Yaşıma uygun güvenilir, sırdaş ve bakımlı İstanbuldan TESETTÜRLÜ BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. Tanışmak ister v
284
seks hikayeleri
Kızkardeşimin Arkadaşı
Merhaba ben kemal bundan 2 ay kadar once yasandı benim sikisim. cok guzel bir kizi siktim anlatcam. kız kardesim msnden arkadaslarıyla konusurdu ve b
3955
seks hikayeleri
Sivrinin Gunlugu
Sivrinin Günlüğü Birgün evde oturuyodum birden kapı çaldı. Kalktım açtım, bizim mahallenin topuç. "Ne var lan onun bunun ollu" dedim. Bana şehvetli b
1053
seks hikayeleri
Mavi Gözlü Dul Kadın
Ben 19 yasında bı erkegım.2 sene önce yeni bı yere taşınmıştık annem ben ve kardesım kalıyorduk babam annemden ayrılmıştı.yenı tasındıgımız daırenın y
1428
seks hikayeleri
KOCA GÖTLÜ ANNEM 2
Annemle babam ayrıldıktan sonra annemı canım istediği zaman siki yodum ama bu bana tatmın edıcı gelmıyordu ve yenı pozısyonlar uretmeye kafama koymuşt
7699
seks hikayeleri
Yasamak Istedigimiz Arzularimiz
Yaşamak İstediğimiz Arzularımız Herkese Merhaba! Yazmış olduğunuz hikayelerden cesaret alarak ben de size yaşamak istediğimizZevce.com da kaç tan
1198
seks hikayeleri
Karşı Koyamadım
Eşim annesinin rahatsızlığı nedeniyle bir haftadır yanımızda yoktu. Ben evde 24 yaşındaki stajyer doktor kızımla birlikte kalıyordum. Nöbetçi olduğu
5682
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :